Strony

czwartek, 18 lutego 2016

77. Julka prosi o kartki z życzeniami!

Oj nazbierało mi się trochę zaległości :) Ferie się już u nas skończyły i tak jakoś od razu wpadłam w ten codzienny maraton spraw do załatwienia na drodze praca-dom-praca-dom...

Jedynym wytchnieniem są robótki, które zgodnie z postanowieniem na ten rok staram się chwytać choć na parę minut dziennie.

Dziś pokażę Wam karteczkę, która już dawno poleciała do Julki, ale jeszcze nie miałam czasu pokazać jej Wam :) O tej dzielnej dziewczynce przeczytałam na blogu Kasi. 
Julka 27 lutego ma ósme urodziny i marzy o tym, aby dostać jak najwięcej kartek urodzinowych :) Więcej informacji o tej dzielnej dziewczynce możecie znaleźć tu klik .

Ja również postanowiłam wysłać Julci życzenia. Najpierw powstał hafcik, wybrałam motyw prezentowy z pierwszą literką imienia Julki. Czasu brakowało, dlatego hafcik powstawał przez 2 dni w pociągu, w drodze do pracy ;) Potem powstała taka karteczka:



Talentu scrapowego nie mam niestety, ale chyba nie o to chodzi. Mam nadzieję, że Julcia się ucieszy i pomyśli, że marzenia się spełniają :)

Jest jeszcze trochę czasu, dlatego was też zachęcam do wysłania kartki Julce :)
Warto spełniać dziecięce marzenia :)

2 komentarze: