Strony

niedziela, 31 lipca 2016

109. Kartka na 55 rocznice ślubu

Ostatnio moje stryjostwo obchodziło 55 rocznicę ślubu i z tej okazji powstała kartka okolicznościowa.
Serce z róż i lilii na lnie Belfast 32 ct w kolorze kości słoniowej z dodatkiem koralików haftowało się bardzo przyjemnie. Zakochałam się w tym materiale i nie wiem teraz co ja zrobię z zapasami kanwy, które jeszcze posiadam :P

A tu już gotowa kartka, która wraz z innym osobistym prezentem została wręczona Jubilatom:



Kartka dość skromna, ale podobała się obdarowanym.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie kwiatowe u Agaty, w którym tematem jest róża. U mnie oprócz róż tematem są też lilie, ale pomimo to, postanowiłam zgłosić ją na wyzwanie, gdyż mam nadzieję, że odwiedzą moje skromne progi nowi goście :) Zapraszam serdecznie :)
Sama w ten sposób poznałam wiele nowych fantastycznych blogów, które teraz z ogromną przyjemnością odwiedzam :)
A skoro oprócz róż pojawiły się też lilie, to pokażę Wam kilka migawek z działki, gdyż obecnie trwa liliowe szaleństwo kwitnienia. Szkoda, że nie można przekazać też zapachu.. jest odurzający!





I kilka liliowców:




A na koniec moja ukochana Red Eden Rose w towarzystwie przetacznika:
A ja uciekam na zasłużony i wyczekiwany urlop :) Dwa tygodnie spędzę nad polskim morzem i mam nadzieję naładować akumulatory :)
Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka,a kwiatki w ogrodzie są przepiękne:-) Miłego wypoczynku i ładnej pogody na urlopie Ci życzę:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana karteczka jest przesliczna taka deikatna i elegancka. Witaj w zabawie kwiatowej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kartka, cudowne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kwieciście dziś u Ciebie :)
    Piękne serduszko zagościło na kartce, a rocznica niezwykła.
    Moi rodzice obchodzą w sierpniu 56-tą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest cudowna, a wykonanie genialne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie oprawiłaś piękny hafcik :).

    Sporo masz tych kwiatków. Super :).

    Życzę Ci udanego urlopu i żeby pogoda Wam dopisała :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka! A i kwiaty w Twoim ogrodzie piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń