Strony

piątek, 31 sierpnia 2018

Podróże z haftem (5) - Inna Peshkova `Poppies` - Finał!

Dziś koniec oficjalnych wakacji, czyli koniec podróży z haftem w zabawie wymyślonej przez Asię z bloga Kolorowe Fantazje :) Mój hafcik również dotarł do celu podróży (prawie :D), z czego bardzo się cieszę :) Pisałam już, że oderwać się od niego nie mogłam, w czym bardzo pomagała mi aplikacja CS Saga. Dzięki temu letni hafcik udało się skończyć w lecie, choć marzyłaby mi się jeszcze sesja wśród polnych maków no, ale na to już za późno ;) Maków już nie ma, co najwyżej liście zaczynają się przebarwiać :P

Wakacje minęły, do codzienności trza było wrócić, więc tym razem "podróż" była bardzo krótka i oto kilka migawek z pruszkowskiego parku :)





Zdjęcia mocno średnie, bo robione późnym popołudniem, po pracy i już ostatnie promyki słońca łapałam..
 Po zdjęciu ramki:
 
A tu już po praniu i prasowaniu

kilka szczegółów Wam zaprezentuję :)

 





Dane techniczne:
Projekt Inna Peshkova "Poppies"
rozmiar haftu 152 x 150 krzyżyków
haftowany na lnie Belfast 32 ct kolor waniliowy nr 305
mulina DMC wg legendy, 46 kolorów, w tym łączone
krzyżyki i półkrzyżyki (2 pasma muliny) french knoty (1 pasmo)
Mnie się szalenie podoba, a Wam ? :)
Ostatnio wpadłam na szalony pomysł, że skoro to hafcik "podróżny" i trochę kilometrów już zrobił, to rzutem na taśmę wysłałam go dzisiaj w jeszcze jedną podróż ;))


Nie wiem, czy zostanie przyjęty, ale może będę miała motywację, żeby pojechać na tę wystawę ? 
W razie czego dam znać :))


19 komentarzy:

  1. Mnie osobiście też się bardzo podoba, trzymam kciuki aby haft został zakwalifikowany no i aby wygrał, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft! Zasługuje, by go pokazać na wystawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zauroczona tym haftem! Wzroku nie mogę od niego oderwać! Powodzenia w konkursie :) Będę mocno trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny haft i piękna prezentacja :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się też szalenie podoba :) Podziwiam za te szczegóły i perfekcję wykonania .
    Sesja zdjęciowa udała się jak nic !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ten hafcik jest piękny i cudne ma te kolory. No a do tego jeszcze piękne zdjęcia w plenerze. Zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wątpię, że praca się zakwalifikuje. Trzymam kciuki,żeby komisja też ujrzała to piękno i włożony trud i nagrodę przyznała . A dla mnie kolejna motywacja,żeby jechać do Łodzi i z bliska obejrzeć (i pozazdrościć ).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten haft, trzymam kciuki za kwalifikację i oczywiście nagrodę, bo wart jest tego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny obrazek! Komisja musiałaby być ślepa, żeby go nie przyjąć, ja w każdym razie mocno trzymam kciuki.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny haft powstał, przepiękny. Podziwiam :-) Powodzenia w konkursie i trzymam kciuki za wynik :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ptaszorek. Trzymam kciuki, by przyjeli :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. prezentuje się faaaantastyyyycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przeeeeepiekny haft! trzymam kciuki - zasluguje na wystawe! :) buziole!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem trochę haftuję i nogę powiedzieć, że zrobiłaś to idealnie, motyw cudowny!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam haft na lnie. Piękny wzór wybrałaś. Gotowy obrazek prezentuje się rewelacyjnie!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń