Strony

piątek, 17 sierpnia 2018

Imieniny sierpnia - kartka z podróży :)

Pozostając jeszcze w wakacyjnym klimacie (choć powrót do pracy po urlopie nieco ten klimat ochłodził) prezentuję dziś kartkę na zabawę Hanulka "Imieniny miesiąca". Kartka naprędce sklecona, bo dziś mija termin wyzwania. Miały być wakacyjne klimaty, a moja kartka wygląda tak :)
Powstała kartka na okoliczność urodzin :) Jak ktoś mi życzy "spełnienia marzeń" to pierwsze moje skojarzenie jest właśnie takie jak na tym hafciku, żeby uciec choć na chwilę z daleka od problemów dnia codziennego :DDD
Oczywiście nie na długo, bo zaraz bym tęskniła :P

Mojemu kotu kartka się spodobała :) Mnie również :)

Ledwo przyjechałam z urlopu, a już chętnie bym tam wróciła :) Jak to dobrze, że weekend się zaczął :)


17 komentarzy:

  1. Super kartka świetne skojarzenie z wakacjami..
    W pierwszym odruchu też chciałam wyhaftować podobny wzorek, ale potem zmieniłam zamysł.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka z fajnym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale suuuper mi też się baaardzo podoba, jest świetna i ma fantastyczne kolorki, aż się chce w takim klimacie gdzies poleżeć i poleniuchować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! I taaaaka kolorowa :D I ta muszelka... no po prostu fantastyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milá, letná pohľadnica :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z urlopu zostaną wspomnienia i nadzieja na kolejny wypad Hihi a haft ochhh idealny

    OdpowiedzUsuń
  8. Morski haft z tropikalnymi papierami prezentuje się idealnie, wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wakacyjne leniuchowanie.Doskonały pomysł na interpretację tematu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Klimaty super wakacyjne! Hafcik jest rozkoszny, ta nóżka zwisająca z hamaka... Rozumiem cię, ja też tęskniłam za Chorwacją momentalnie po powrocie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna wakacyjna karteczka , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowa kartka :) Kolory fajnie współgrają :) Sama bym na takim hamaku poleniuchowała... ;;

    OdpowiedzUsuń