Strony

czwartek, 30 sierpnia 2018

Kilka zabaw do przodu :)

Mimo pourlopowego przesilenia i rozterek, o których pisałam TUTAJ, kilka blogowych zabaw udało mi się jednak odrobić :) Cóż,  taki już mam charakter, że nie lubię nie wywiązywać się ze zobowiązań i już ;) Niby "nic na siłę", ale coś mi jednak w duszy przeszkadza, gdy z czegoś tam się nie wywiążę...

I tak krzyżyk do krzyżyka (sama nie wiem kiedy) powstało kilka małych hafcików na kartki. A nocne klejenie dało takie rezultaty, jak poniżej :)

Najpierw powstała urocza panienka wg projektu Veronique Enginger z broszury Les Brodeuses Parisiennes 
"Calendrier de l'avent":

która znalazła miejsce na kartce wg mapki Uli:
Poisencję wycinałam sama nożyczkami :P Gotowych scrapków prawie nie posiadam, więc jakoś muszę sobie radzić :P

A oto mapka. Dopiero jak wklejałam to zdjęcie to zauważyłam, że powinien być jeszcze napis. Cóź, już nie mam gdzie go wcisnąć..
U Ani Iwańskiej, podobnie jak w poprzednim miesiącu,  liftowaliśmy kartki :) Tym razem wybrałam do liftu kartkę Zosi.
Starałam się zachować zarówno motyw kartki, jak i kolorystykę. Haftowany ptaszek to również projekt Veronique Enginger z przytoczonej powyżej broszury.

 Moja kartka:


A poniżej oryginał, czyli kartka Zosi:


Wykonałam również kartkę wielkanocną - tu lift kartki Szefowej:
Haft pochodzi z którejś gazetki typu Cross Stitcher (dokładnie nie pamiętam)

Moja kartka dużo skromniejsza niż Szefowej, bo nie bardzo miałam czym otoczyć główny motyw. Myślę jednak, że nie wyszła najgorzej :)



A oto liftowana przeze mnie kartka Ani:
I wspólne zdjęcie dla Ani:
A w zabawie choinkowej u Xgalaktyki sierpień w moim imieniu reprezentować będą tylko zrobione w tym miesiącu kartki. Niestety zabrakło czasu na hafciki do zawieszek na choinkę.

Na koniec jeszcze skromniutki urobek na sierpniową lekcję z cyklu "Kocham frywolitkę" prowadzonego na przemian przez Justynkę i Renię. Pracą domową było ćwiczenie łuczków. Udało mi się wysupłać tylko małą śnieżynkę.
Wzór pochodzi z książki Yusai Shokoin "A new approach to tatting"
Całkiem nieźle wyszło, kiedy zamiast marudzić wzięłam się do roboty :PP Na dodatek zdradzę, że mój podróżny hafcik, przez który "zaniedbałam" wszystkie inne prace, już gotowy! Jutro zaprezentuję go na kolejnym przystanku :)

19 komentarzy:

  1. Wow, rzeczywiście ruszyłaś mocno do przodu. Jak ja uwielbiam sformułowanie "sama nie wiem kiedy" :-) Piękne hafty, a ten ptaszek po prostu mnie zauroczył, no cudny jest :-) i pięknie wykorzystane, a za frywolitkę to dostajesz medal, bo ta śnieżynka ma kilka trudnych elementów a Ty poradziłaś sobie super :-) Brawo TY :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności pokazujesz!
    Karteczki super, z pięknymi hafcikami, a śnieżynka rewelacyjna, delikatna i zwiewna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace. Bardzo podobają mi się Twoje hafciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki i prześliczna frywolitkowa śnieżynka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki powstały, cudne hafciki dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana , gratuluję- ja dałam sobie spokój w tym miesiącu ze wszystkimi zabawami- coś też uwiera, ale...........

    Piękne prace- baranek i ptaszorek jest przesłodki,ale i tak frywolitka wymiata:)
    Dziękuje że mimo wszystko pamiętałaś o zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hafciki. Śliczne karteczki dzięki nim powstały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli jednak jak odpuściłaś psychicznie, to udało się spiąć i zrealizować kolejne cudeńka :D Gratuluję, bo wyszło bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki! Moją faworytką jest ta z haftowanym ptaszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No pięknie się zmobilizowałam , ostatnio zauważyłam , że wystarczy nie włączyć komputera i nagle się okazuje, że sporo czasu jest :-).
    Piękne Twoje hafty i cudnie oprawione w kartki, a śnieżynka zjawiskowa.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedoczas a takie piękne hafciki przygotowałaś :) Kartki z nimi są prześliczne :) A śnieżynką frywolitkową się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne hafty mnie zauroczył ptaszorek. A frywolitka jest obłedna:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne hafciki, ślicznie oprawione w kartki, a frywolitka przecudna.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ta śnieżynka super Ci wyszła. A karteczki super, mnie najbardziej zachwyciła ta niebieska z ptaszkiem, jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki i bardzo zgrabne łuczki. Bardzo zdolna z Ciebie dziewczyna no i obowiązkowa.Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne prace!!! Krzyżyki mega:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycam się hafcikami i frywolitką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki :) doskonale poradziłaś sobie bez scrapków ;)

    OdpowiedzUsuń