Strony

wtorek, 1 stycznia 2019

A Stitch in Time! [24]

Mamy już Nowy Rok, ale dziś będzie jeszcze o tym co się działo w starym :) A dokładniej, o postępach w grudniu nad moim HAED-em :)
Wizualnie wiele nie przybyło, bo grudzień miałam bardzo zabiegany i zapracowany, jednak uzbierało się ok. 3000 nowych krzyżyków, co też mnie bardzo cieszy :) Wiem, że niektóre z blogowych koleżanek taki wynik osiągają w 2-3 dni, ale zawsze powtarzam, ze nie chodzi o ilość, tylko o systematyczność i właśnie jestem dumna z siebie dlatego, że dotychczas w każdym z 24 miesięcy haftowania ASiT coś tam zawsze przybywało, mimo wielu innych prac na tamborku :) Mam nadzieję, że i w 2019 r. uda mi się tą systematyczność zachować :)
Po zdjęciu z ramki haftowany fragment wygląda tak: 
Kolorów od groma :)
Całość za chwilę przestanie mi się mieścić w kadrze :)) A to dopiero nieco ponad połowa docelowej szerokości obrazu :D
 A aplikacja SC Saga tak zapisała postępy w haftowaniu:
 
Jak widać stososuję metodę małych kroczków :P Niby sporo dni mu poświęciłam, ale w krzyżykach jakoś tak niewiele widać ;) To dlatego, że zwykle udawało mi się wyrywać na haftowanie 1-2 godz, sporadycznie więcej.
Może pomału, ale najważniejsze, że rośnie :D
I tym porównaniem zamykam 2 lata haftowania HAED-a :)

23 komentarze:

  1. Bardzo ładnie przybywa, grunt że stale po troszku :)3 tyś. krzyżyków w miesiącu to dla mnie wynik godny pozazdroszczenia, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz stuknie 10%!! :) A poważnie to podziwiam tą systematyczność bo ja bym w życiu nie podołała tak dużej pracy a Ty jeszcze znajdujesz czas na inne hafty. Trzymam kciuki za kolejne postępy :]

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 tys. xxx przy tej ilości kolorów uważam za wielki sukces. U siebie mam tylko 88 kolorów i czasami cięzko mi będzie uzyskać tyle w wirze obowiązków dnia codziennego. Do tego u ciebie ogrom jeszcze dodatkowych haftów.
    Czekam na dalsze relacje w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam! Podziwiam! Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany...ile kolorów,nie pogubisz się?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne postępy, trzymam kciuki za dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że do przodu i że w każdym miesiącu przybywa xxx :)

    Ja już się nie mieszczę w kadrze ;) już nie mówiąc o tym, że nie umiem ładnie obfocić tego, co mi wychodzi :(

    W nowym roku życzę Ci wielu orzyjemnych chwil spędzonych przy tym hafcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem zrobiłaś bardzo dużo. Pozdrawiam i życzę ci udanego pod każdym względem Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przybywa systematycznie nowych krzyżyków - a to cieszy najbardziej :)
    Powodzenia w Nowym 2019 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu! Mam pytanie techniczne - jak dałaś radę z zamianą pliku do tej aplikacji? Sama w końcu zakupiłam cross stitch sagę, ale nie umiem zamienić pdf na xsd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przerobić wzór z pdf na xsd tłumaczy Asia z bloga Haftowany Zakątek => tutaj: https://haftowanyzakatek.blogspot.com/search/label/XSD. Znajdziesz tam nawet filmik. Niby instrukcja prosta i czytelna, ale mnie się nie udało dokonać tego samej - wersja super size schematu i 238 kolorów mnie przerosły :D Gotowy schemat w xsd znalazłam na Pindiy, a dopiero potem kupiłam aplikację. Samą aplikację szczerze polecam, tylko to przerabianie wzorów jest kłopotliwe...

      Usuń
  11. kolejny raz pisze komentarz, coś mi uciekają
    Ja dodam, ze krzyżyk do krzyżyka i zaraz będzie całość. Powoli, aby nie odebrać sobie radości haftowania. Kasiu samych dobrych chwil w 2019

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie haftowanie przez 2 godz. dziennie, to maksimum, żeby siedzenie z igłą pozostało przyjemnością.Oczywiście, że zdarza mi się i więcej, ale rzadko.
    Postępy widać, wzór przepiękny, to czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie kolory cudne.Będzie co podziwiać :) Ja haftuję czasem małe obrazeczki,i tak na raty. Myślę,że nie ważne czy chodzi o haft czy np. o szydełkowanie, jesli za długo ciągiem się coś robi to zamiast przyjemności będzie znużenie i zmęczenie.
    Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi się podoba kolorystyka w tym hafcie. Cudnie to już wygląda...
    Mam pytanko o tę aplikację? Co to? Gdzie to można nabyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cross Stitch Saga - aplikacja na androida, do kupienia w sklepie Google Play. Polecam, jest świetna i bardzo ułatwia haftowanie :)

      Usuń
  15. Już jest pięknie i te kolory. Cudo :).

    Jak dla mnie dużo wyszyłaś w grudniu :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieźle Ci idzie, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny energetyczny haft. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń