Strony

środa, 30 stycznia 2019

Choinka 2019 - 1/12

Postanowiłam kontynuować zabawę choinkową u Kasi-XGalaktyki. Zabawa "Choinka 2018" okazała się być u mnie połowicznym sukcesem, gdyż co prawda w każdym miesiącu linkowałam jakieś hafciki, ale nie udało mi się ich zagospodarować na zawieszkach zgodnie z planem.

W tym roku postanowiłam więc od razu robić gotowe zawieszki. Mam nadzieję, że wytrwam :)
Na pierwszy ogień rzucam zawieszki z hafcikami powstałymi w poprzedniej edycji zabawy.
Veronique Enginger "La grande histoire de Noël N°2"

Hafciki są po obu stronach zawieszek





Do zabawy u Kasi linkuję wspólnie z ostatnio zrobioną kartką :)

29 komentarzy:

  1. Cudne zawieszki, Kasiu!
    Bardzo podoba mi się, że obie strony są ozdobione :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zawieszki :) Będą cieszyć oko w święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne motywy,pięknie się prezentują kartka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekniutkie zawieszki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne!!! Jakoś nie mogę ogarnąć oprawy haftów na takie formy: serca,bombki czy jajka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zawieszki z wspaniałymi haftami!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zrobiłaś te zawieszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zawieszki i doskonały pomysł z bazą styropianową!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jakie one śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne! Ja bym nie wytrwała w robieniu ozdób świątecznych szczególnie w letnich miesiącach :P Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mateńko,od razu produkcja masowa :} Piękne zawieszki i karteczka też urocza . Serducha wymiatają są cudne.Pozdrawiam cieplutko :}A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne serduszka, widze że idziesz w czerwienie, ja na święta też zawsze robiłam czerwone ozdoby, a w tym roku chcę jeszcze dorzucić więcej bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne hafciki i cudne zawieszki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne serduszka, cudna ozdoba :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie zagospodarowałaś te hafciki :) No i jak pięknie naciągnięta kanwa! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zawieszki!! Uwielbiam taki styl na święta :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. O Matulu! Jakie piękności!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne motywy pięknie w zawieszkach ujęte. Kartka cudna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite prace! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne hafty i serduszka śliczne. Pięknie będzie wyglądała twoja choinka.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękności! Zakochałam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne i mega dopracowane
    🤩

    OdpowiedzUsuń