Strony

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Koniec całorocznego kartkowania :)

Dzisiejszą skromną kartką zamykam całoroczne kartkowanie z Anią Iwańską. To ostatnie wyzwanie, które zostało mi do zaliczenia w tym roku :) Grudzień jak zwykle jakiś krótki się okazał i udało mi się zrobić tylko jedną kartkę. Ale przecież nie o ilość chodzi, a o serce w nie włożone, a moje serce jest jak zwykle w hafcie :)
W grudniu można było wybrać dowolne wytyczne z całego roku zabawy, ja postawiłam na bingo, ale kartkę robiłam bez stresu i z pamięci pomyślawszy, że zawsze się coś z wytycznych dopasuje :) I rzeczywiście - oto pierwsze z brzegu bingo styczniowe:
 Z wytycznych mamy - choinkę - nitkę/sznurek - napis.
A oto kartka:

Monochromatyczny hafcik choineczki wyhaftowałam srebrną muliną jedwabną Anchor, dodałam białe opalizujące koraliki (tzw. "sieczkę"), które przewracały mi się, a nie miałam na nie pomysłu. Tutaj świetnie się wpasowały, a całość pięknie opalizuje i wraz z pozostałymi dodatkami dodaje kartce elegancji :) Niestety nie wszystko da się uchwycić na zdjęciach, ale starałam się  ;)
Jako podsumowanie Ania prosiła o wstawienie również zdjęcia swojej pierwszej kartki. Ja do zabawy dołączyłam w styczniu 2016 r., a moje kartki mogłyście wtedy zobaczyć TU. Dla porównania wybrałam kartkę z choinką, na której zresztą wzorowałam się robiąc obecną :)
Jakiś tam postęp widzę, ale pozostałam wierna haftom na kartkach i raczej prostemu stylowi :D Na początku korzystałam z gotowych baz z okienkiem, potem zaczęłam wycinać bazy sama z kartonu i odważyłam się dodawać trochę więcej dodatków, chociaż do waszych warstwowych karteczek ciągle mi daleko :D
Aniu, bardzo dziękuję za zabawę!

Przed świętami otrzymałam również upominek od Splocika za udział w zabawie "Hafty i przysłowia", tylko ciągle zapominam wrzucić zdjęcia :) Polecam wszystkim drugą edycję tej zabawy :)
 

Udanej zabawy sylwestrowej Wam życzę i do zobaczenia w Nowym Roku!

8 komentarzy:

  1. Śliczne kartki!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, szczęśliweo Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    Widać postępy w kartkowaniu. Jednak dwa lata, to szmat czasu :).

    Szczęśliwego Nowego Roku :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki, ta pierwsza pięknie wygląda w tych niebieskościach.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka!
    Wszystkiego najlepszego w 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! Taka mroźna :)
    Szczęśliwego Nowego Roku Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę sie ogromnie z tej jednej kartki, tym bardziej że jak wiesz kartki z haftem to moje ulubione. Piękna ta choineczka. Dziękuję też za tą pierwszą w zabawie. Widzę, że haft Cię nie opuszcza :-).
    Pozdrawiam serdecznie , dziękuję za udział w zabawie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do drugiej serii. :)
    Cieszę się, że upominek spodobał się. :)
    Wszystkiego dobrego w Już bieżącym Nowym Roku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń