Strony

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Nowy haft na Nowy Rok, czyli stare i nowe :)

Jak tylko Ania z bloga Kreatywna.tv ogłosiła kolejną edycję zabawy "Nowy Haft na Nowy Rok" , zupełnie wbrew zdrowemu rozsądkowi, korciło mnie okrutnie, by rozpocząć kolejny projekt z dłuuugiej listy wzorów, które skradły moje serce :) Uwierzcie mi, że folder zatytułowany "Must have" w moim komputerze, w którym trzymam takie wzory, pęka w szwach i za każdym razem, gdy go przeglądam ręce mnie świerzbią okrutnie, żeby się za któryś zabrać i jedne co mnie ratuje, to to że... nie mogę się zdecydować, który wybrać :D

Tak było i tym razem: wybierałam, przebierałam do ostatniej chwili, aż w końcu zdecydowałam i rozpoczęłam przygotowywanie materiałów:
Jednak wczoraj nastąpiła zmiana planów, gdy okazało się, że mam zbyt mały kawałek materiału, na którym chciałam haftować ten piękny obrazek. Len Belfast Vintage nr 32 ct nr 5139 w pięknym błękitnym marmurkowym kolorze byłby tu idealnym wyborem, ale niestety został mi zbyt mały skrawek tego materiału. Jednak na razie nie chcę robić zamówień pasmanteryjnych i z tego powodu zdecydowałam się na zmianę planów.

Ania, w zasadach swojej zabawy dopuściła możliwość zgłoszenia prac, do których wracamy po dłuższym czasie. I u mnie właśnie będzie POWRÓT do wzoru Ekateriny Volkowej.
Ostatni raz pokazywałam haft 12 sierpnia 2019 r. na takim etapie:
Wzór jest trudny i wymagający, ale bardzo bym chciała ukończyć go w tym roku. Żeby tak się stało, potrzebuję motywacji, jaką jest zabawa u Ani :)

A gdybym jakimś cudem ukończyła figi wcześniej niż 31.12.2020 r. (przewidywany koniec zabawy), zabiorę się za obrazek Leny Averiny "Girl with a Flower Balloon" pokazany na początku postu :)

22 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za ukończenie fig.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia i przyjemności podczas pracy nad tymi wzorami .Haft z figami jest cudny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te figi!
    Trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba hafty są zjawiskowo piękne! Trzymam kciuki i czekam na ucztę :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i wymagające hafty! Trzymam kciuki za każdy postawiony krzyżyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś do tego wzoru, bo wygląda ładnie. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, oba wzory sa cudne !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w wyszywaniu a dodatkową motywacją niech będzie kolejny do rozpoczęcia haft ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki:))oba obrazy są piękne,ale figi zdecydowanie ciekawsze:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam mocno kciuki, bo ten haft jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeden i drugi wzór jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja Cię wciąż podziwiam za sięganie po takie duże wzory, jak ja jeden haftuje przez tydzień to mam go już dość, a gdzie dopiero gdybym musiała go haftować tygodniami, miesiącami czy latami...? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba hafty są piękne, gdzie Ty te cuda znajdujesz?? Powodzenia w haftowaniu fig :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba wzory piękne i wymagają wiele pracy. Szkoda, że materiału za mało. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zdarzyłam zapisać się do Ani na tą zabawę , ale będę w niej brać udział tak trochę obok, bo nie pasowały mi zasady. wolałąbym konczyć jeden ufok niż robić kilka jednocześnie , więc w tym roku obiecałam sobie że chociaż jeden ukonczę.
    A tak po za tym to mogłabym podpisać się pod tym co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za dokończenie pracy. Chociaż ten pierwotny nowy haft też zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak poprzedniczki, ja też trzymam kciuki, a skoro jest nas tyle, to musi się udać go skończyć w tym roku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że wróciłas do tego wzoru. Jest piękny i fajnie jak go skończysz :)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  19. powrót na pewno będzie udany i efektywny.

    OdpowiedzUsuń