Strony

sobota, 25 kwietnia 2020

Rękodzieło i przysłowia - kwecień

Bawię się dalej w zabawie u Splocika "Rękodzieło i przysłowia".
W kwietniu do interpretacji są takie oto przysłowia:

1. Zając nie zginie, jeżeli pozostanie w swej gęstwinie. 
2. Nadzieja jest kotwicą świata.
Ja wybrałam przysłowie nr 1, choć akurat tego przysłowia nie znałam wcześniej.
Pewnie i łatwiej byłoby zającowi żyć wśród szaraczków, bo kiedy stapiamy się z tłumem to i kłopotów mniej się przyciąga i "prześlizgnąć" się przez życie łatwiej ;) Ja jednak jestem zdania, że zawsze trzeba być sobą i odważnie wyrażać swoje własne ja, dlatego to przysłowie przekornie interpretuje ten oto zając - hipster :)

Autorką tego genialnego zająca jest Lyuba Vodenikowa, choć ja odrobinę maczałam palce w projekcie zakłócając nieco oryginalną kolorystykę ;)

Przy każdej okazji kontynuuję projekt wymiatania resztek - i tu wykorzystałam kawałek starej aidy 14-ct w niebieską kratę i muliny dobrałam samodzielnie, z tego co miałam w worku z resztkami.
 
Jak Wam się podoba? Mi bardzo :) Dobrze wykorzystane resztki :)
 


20 komentarzy:

  1. Genialne! Fantastyczny wzór znalazłaś i świetnie go wyszyłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zając hipster jest rewelacyjny :)
    I resztki dobrze wykorzystane.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha super haft, świetna interpretacja przysłowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go w planie! A na tej kanwie w krateczkę super wygląda :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu ale świetny ten niby szarak, Super jest w tych okularach !!! a Ten sweterek bomba !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny haft! Stylówka zająca jak i tło, bomba razem wyglądają. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny haft! Kolory dobrałaś świetnie :-)
    Nie każdy zając jest szarakiem ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu poprawia si humor gdy się popatrzy na tego zająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale rewelacyjny jegomość, świetny haft :) Podrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zając i interpretacja przysłowia. :)
    Ten zając zdecydowanie ma własne zdanie i styl. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. pan zając to chyba profesor-taki mądry ma nos

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! Super ma sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten Pan Królik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze powiedziane:)dobrze wykorzystane resztki:))pan zając super:)luzak:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Seria tych zwierzaków bardzo mi się podoba nie inaczej jest z Twoim haftem, cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  16. No świetny jest, co za ważniak:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie wykorzystałaś resztki! Hafcik świetnie wygląda! Ale co za powaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spojrzałam i zakochałam się na amen !
    Przystojniak z tego królika nieziemski, do tego to zalotne spojrzenie i sweter, którego mu absolutnie zazdroszczę :D
    Kochana haft rewelacyjny, jestem naprawdę zachwycona.
    Twoje "maczanie" palców wyszło mu tylko na dobre:)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zając świetny, skradł mi serce, haft rewelacyjny;

    OdpowiedzUsuń