Strony

piątek, 1 maja 2020

Choinka 2020 - 4/12

Czas na nową zawieszkę - "do kompletu", czyli znów haft wg Veronique Engnger z "La grande histoire de Noël N°2" i baza ze styropianowego serca.
Tym razem motywem głównym są 2 urocze ptaszki rozpakowujące prezent :)
Praktycznie wszystkie wzory tej autorki trafiają prosto w me serce :)

Zawieszkę zgłaszam do kwietniowego odcinka zabawy u Xgalaktyki, choć nie wiem czy się nie spóźniłam.
Niestety nie wyrobiłam się wczoraj ze zdjęciami..

Dziś taki krótki post, bo chciałam nadrobić zaległości, a czasu brakuje. Trzymajcie się zdrowo :)

19 komentarzy:

  1. przepiękne zawieszki Kasiu :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszki rewelacyjne.Piekna zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne to serduszko z ptaszynami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak , Twoje serca są cudowne, co jedno to ładniejsze. Brakuje mi tylko zdjęcia zbiorczego ze wszystkimi serduszkami. Wzory są urocze , aż che się je wyszywać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te serduszka, wszystkie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zawieszki. Klasycznie i z wdziękiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te zawieszki. Jestem nimi oczarowana 🥰🥰😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są Twoje serduszkowe zawieszki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny serduszkowy komplet :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, Twoje zawieszki za każdym razem zachwycają coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, będziesz mieć przepięknie ustrojoną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak zwykle jestem zachwycona perfekcja wykonania Kasiu !
    Twoje zawieszki są przepiękne i muszę przyznać, że cały komplet
    na pewno będzie wyglądał zjawiskowo na choince.
    Nie mogę się doczekać, żeby to zobaczyć :)
    Uściski serdeczne zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te zawieszki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci wychodzą serduszka! Zazdroszczę perfekcji wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te zawieszki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń