Strony

niedziela, 29 listopada 2009

35. W robótkach ciągle zastój :(

W dalszym ciągu nie mam chwili czasu dla siebie i xxx :(
W pracy do końca roku piekarnia, wieczorem po "odrobieniu" najpilniejszych domowych spraw padam ze zmęczenia :(
Dopiero wczoraj odebrałam z poczty paczkę, od której awizo zalegało w domu od tygodnia.. Okazało się, że są w niej skarby wygrane w candy u Brises.
Aż żal mi było, że zamiast od razu cieszyć moje oczy tyle czasu przeczekały na poczcie..
Spójrzcie same jakie śliczności dostałam: całe mnóstwo papierów ozdobnych, wstążeczek, ręcznie robione pudełeczko z mnóstwem przydasiowych skarbów
piękną, własnoręcznie zrobioną kartkę, którą długi czas oglądałam z niemym zachwytem mając nadzieję popróbować swych sił w tej technice, choć kunsztu Brises pewnie dłuuugo nie osiągnę.

Brises bardzo serdecznie dziękuję Ci za te skarby. Sprawiły mi ogromną radość :)

***
Oczywiście wróżka od tygodnia leży nieruszona, a mi już się oczy zamykają :(
Jutro o 5:30 znów pobudka o pracy, więc zmykam już w ten kierat :(

2 komentarze:

  1. Kasiu gratuluję wygranej, dostałaś naprawdę cudne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że sprawiłam choć troszkę radości:)

    OdpowiedzUsuń