Strony

wtorek, 23 maja 2017

209. Fée à la Mésange / Nimue # 4 - FINAŁ!!!

Witam serdecznie moich miłych gości :)
Dziękuję za miłe przyjęcie mojej wprawki fotograficznej w plenerze z miśkami Fizzy :) Zachęcona Waszymi pozytywnymi komentarzami pomknęłam w sobotę w plener obfotografować moją ukończoną już elficzką od Nimue. Trochę się zeszło
 z ukończeniem tego haftu, a wszystko przez te dość wymagające backstitche w 11 odcieniach :) Na szczęście ostatnie słoneczne dni sprzyjały dokończeniu haftu :)

A więc będzie sesja w plenerze ciut bardziej reprezentacyjnym niż mój zaniedbany trawnik ze stokrotkami :P
 Uznałam, że moja elficzka jest tego warta, chociaż miałam problem ze znalezieniem odpowiednigo miejsca, a to dlatego, że mieszkam w centrum miasta i w dodatku w bloku, gdzie plenery nieciekawe :))) Ruszyłam więc do miejskiego parku. Najpierw oczarowały mnie kwitnące kasztanowce :)
A następnie kwitnące topole, których pyłek tworzył gęsty puchaty dywan na trawie :)







Piękne stare drzewa rosną w tym parku!









 Wśród wierzb nachylajcych swe gałęzie do stawu :)



 A na koniec elficzka w nieco jesiennej aranżacji :) Wydaje mi się, że taki klimat trochę bardziej do niej pasuje :)



Dane Techniczne:

"Fée à la Mésange", Nimue 
materiał: len Belfast 32 ct kolor antyczna biel 
mulina DMC, kolory wg schematu, wyjątek skrzydełka - użyłam satynowej muliny DMC kolor S712 oraz backstitche na skrzydełkach w których użyłam muliny metalizowanej DMC E301 i E436 (skorzystałam tu z rad Chagi "Pasje Odnalezione").
Krzyżyki 2 nitkami, backstiche 1 i 2 nitkami (zgodnie ze schematem).

Całą tę sesję dedykuję zabawie u Elelii "Hafty w plenerze", banerek poniżej.
Ta zabawa ostatecznie przekonała mnie, że warto wyjść  z haftem na spacer pomimo braku umiejętności fotograficznych, a nawet aparatu (u mnie tel. kom.) i zdecydowanie będę robić to częściej :)
Muszę jeszcze posłać Elelii najlepsze zdjątko z sesji, ale oczywiście nie wiem które :)

Wyszło strasznie długo, więc tym bardziej dziękuję za uwagę i poświęcony na ten post czas :)

31 komentarzy:

  1. Piękny haft! Cudne zdjęcia :) elfy lubią przebywać w plenerze :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekający haft! A sesja świetna, szczególnie zrobiły na mnie wrażenie "puchate dywany".:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elficzka naprawdę przepiękna :) Cudowny haft :) Sesja w plenerze jak najbardziej udana i w punkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko :)
    P.S. Nikt się na Ciebie dziwnie nie patrzył, jak biegałaś po parku z haftem??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Przy stawie bardzo fajnie wygląda, ale tez bym miała problem, które zdjęcie wybrać- na szczęście nie muszę tego robić :P ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały,misterny i taki dopracowany w każdym krzyżyku,gratuluje ci bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cudna robota zaprezentowana w cudnych okolicznościach przyrody :))
    Natchnęłaś mnie Dobra Kobieto do spróbowania robienia fajnych zdjęć swoich prac. Ciągle twierdzę, że nie potrafię, że nie mam daru albo nie mam aparatu, tylko telefon. A jak patrzę na twoje zdjęcia, dochodzę do wniosku, że chcieć to móc. Tylko wymówki powstrzymują nas przed zrobieniem czegoś fajnego.
    SUPER sesja! Najbardziej podoba mi się ostanie zdjęcie. Jest delikatna okoliczność przyrody, ale przede wszystkim jest przepiękny hafcik.
    Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie to wyhaftowałaś:-) I urocza sesja zdjęciowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny haft naprawdę zaczarowany :) No i zdjęcia również przekonały mnie, że warto ze swoimi pracami wyjść czasem na spacer :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwyca mnie ten haft ! A sesja bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna sesja zdjęciowa! Masz rację, było warto wyjść w plener z hafcikiem :) Aż miło popatrzeć na te wszystkie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj zdecydowanie częściej powinnaś wychodzić w plener z haftami! Piękne zdjęcia zrobiłaś :) No ale też i śliczna elficzka wystąpiła w sesji zdjęciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny haft! I przepiękna sesja zdjęciowa, hafty w plenerze prezentują się nadzwyczajnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny haft w cudnej scenerii :-)
    Bardzo jestem ciekawa oprawy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft powstał! A sesja zdjęciowa świetna - jeszcze bardziej dodaje uroku hafcikowi:) Szczególnie spodobały mi się pierwsze trzy zdjęcia z kasztanowcem:) I aż wierzyć mi się nie chce, że te wszystkie zdjęcia były robione telefonem - jakość świetna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wróżka wyszła ci pięknie. Zdjęcia w plenerze jeszcze tylko podkreślają jej piękno.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycający jest ten hafcik. A do tego taka wspaniała sesja zdjęciowa. Bardzo udanie i urodziwie to wyszło. Też miałam w planach, ale chyba się nie wyrobię.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haft przepiękny, a zdjęcia takie jakie lubię najbardziej i nie mów, że nie masz umiejętności fotograficznych, bo ujęcia są rewelacyjne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna haft, jak i cała sesja :) Zwłaszcza w puchu hafcik świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sesja zdjęciowa urocza, a haft po prostu piękny. Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny haft i świetna sesja zdjęciowa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sesja i haft. W tych puchatych pyłkach wygląda bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sesja zdjęciowa, a haft jest fantastyczny, jestem zauroczona.
    (może dodałabym tylko zamiast czerwonych - drewniane klamerki) Super! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze zdjęcia! Trudno wybrać najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, i hafcik bardzo ładny a na takie połączenie zawsze miło popatrzeć:-)
    Pozrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, cud, miód i orzeszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna elficzka i piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń