Strony

niedziela, 28 maja 2017

211. Kreatywna kartka - wyzwanie majowe :)

Dzisiaj kwiatki na dzień ojca i dzień matki :)
A to w ramach wyzwania "Kreatywna kartka" na blogu Hafty Magos, gdzie wytycznymi były:
 A skoro kartki dla tak szczególnych osób, to i hafciki wybrałam szczególne :) Przepiękny bukiet niezapominajek autorstwa rosyjskiej projektantki znalazłam na stronce vk.com. To ukochane kwiatki mamy, więc nie zastanawiałam się ani chwili! Haftowałam na białym lnie Edinburgh 36ct.

Tata z kolei uwielbia fiołki. Kiedy zobaczyłam tego uroczego liska, to wiedziałam, że muszę go wyhaftować dla niego :) Obawiałam się tylko, czy mi wejdzie na kartkę, bo wzór był dość spory. Wybrałam len o drobnym splocie (Edinburgh 36 ct), a i tak lisek wyszedł niemały. Lisek to również projekt Rosjanki, który wypatrzyłam na vk.com. Po wzór można pisać na adres nataly19_88@mail.ru
Gdy hafciki były gotowe pozostało tylko oprawić je w karteczki :) Będzie kilka zdjęć plenerowych, bo spodobało mi się wychodzenie z haftami na spacer :) Minusem takich sesji jest jedynie duża ilość zdjęć, bo oczywiście nie można się zdecydować, które ładniejsze :) Mam nadzieję, że wytrzymacie :D










 A tu już z moim ukochanym pomocnikiem, który chodzi za domownikami krok w krok i wsadza swój nosek dosłownie wszędzie :)



Dziękuję serdecznie za odwiedzinki i dobre słówko i życzę Wam udanego tygodnia :)

28 komentarzy:

  1. Piękne hafciki i karteczki! Lisek uroczy, ale dla mnie niezapominajki też byłyby najwspanialszym prezentem.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne hafciki. Kiciuś tez.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki rewelacja! Świetne wzorki wypatrzyłaś :) A ze zdjęciami z pleneru też tak mam, nigdy nie wiem na które się zdecydować ;) Twoje wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne hafty :) Cudownie prezentują się na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie kartki cudne, ta z liskiem jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne hafty i piękne kartki :) Ale lisek jest najpiękniejszy - można się w nim zakochać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wzorki i piękne kartki powstały.
    A z pomocnikami już tak jest, że każdą pracę muszą sprawdzić i zatwierdzić :))
    Pozdrawiam serdecznie i głask dla pomocnika :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No no cudeńka - aż miło się ogląda :) Zdjęcia też super :) Pozdtrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne zdjęcia karteczki wymiataja boskie po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafciki i karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie prześliczne hafciki. ten lisek uroczy. I piekne karteczki z nimi powstały.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie karteczki są śliczne, dobrałaś do nich piękne hafty. Wspaniale wypadła sesja w ogrodzie, szczególnie spodobały mi się zdjęcia z kociakiem.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności. Te karteczki są tak ładne, że na patrzeć się nie mogę. A już szczególnie ta z liskiem. Aż bym chciała też taką dostać. Mam ten wzór w domu i mogłabym go sobie sama wyhaftować, ale to nie to samo :) Piękne zdjęcia zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne karteczki i świetna sesja plenerowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki powstały! A te hafciki są naprawdę cudne i urocze - bardzo urzekają! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prace i sesja zdjęciowa! Z ogromną przyjemnością się ogląda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już same wzory są prześliczne, a kartki z nimi- sam urok! Kociak jest bombowy, nasz ma już 10 lat, a nadal z taką samą ciekawością bada świat.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne hafty ślicznie oprawione 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Na widok haftów mogę tylko powzdychać;-) Karteczki są piękne, nieprzesadzone w zdobieniu oddają cały urok delikatnych hafcików.
    Super zdjęcia!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne hafciki, szczególnie lisek jest do zakochania:-) Karteczki świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rany, ale mi się podobają te twoje hafcikowe karteczki. Lisek przesłodki, ale niezapominajki.... Ehh piękne są!
    Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudeńka!!! Obie jednakowośliczne i wspaniała sesja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością oglądam i czytam ten post. Spisałaś się pięknie!
    Cudowne wzory, piękne wykonanie, wykorzystanie i zdjęcia!!!!!
    Backstage z kotem wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ło matko, jakie pięęęękne hafciki! i jakie słodkie z nimi karteczki. CUUUdność!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudne hafty!!! Piekne karteczki powstały:)

    OdpowiedzUsuń