Strony

piątek, 25 sierpnia 2017

20 faktów o mnie :)

Nie lubię pisać o sobie, ale troszkę z nudów i nadmiaru czasu na przemyślenia podczas leniuchiwania na urlopie, postanowiłam wziąć udział w zabawie "20" u Jasiowej Mamy :)
Oto 20 faktów o mnie:
  1. Mam bardzo nerwową pracę, która jednak sprawia mi dużo satysfakcji. 
  2. Uwielbiam robić zakupy, z tym też związana jest moja praca zawodowa - rozpisuję przetargi. 
  3. Jestem absolutnie uzależniona od krzyżyków. W momencie, kiedy biorę tamborek do ręki od razu odpływają złe emocje i zaczyna ogarniać mnie to cudowne uczucie błogiego spokoju :) Haftowanie to ma mnie największy relaks, którego często potrzebuję w związku z pkt 1.
  4. Wolę lato niż zimę :) Kocham słońce i nie cierpię deszczu. 
  5. Uwielbiam jeździć pociągami - wszyscy się śmieją, że to zboczenie zawodowe, bo pracuję u przewoźnika kolejowego.
  6. Nienawidzę się malować! Robię to w zasadzie tylko idąc do pracy. 
  7. Nienawidzę agresji i nie mogę na nią patrzeć. Nie lubię filmów i sportów, gdzie agresja odgrywa gówna rolę, a już szczególnie denerwują mnie filmy z gatunku "zabili go i uciekł". 
  8. Nie lubię sprawdzać statystyk, ani ich prowadzić. Odbiera mi to radość z prowadzenia bloga, czy profili społecznościowych. Zabawy typu "łapanie licznika" uważam za bezsensowne. Podobnie odbierało by mi radość haftowania ciągle liczenie ile krzyżyków danego dnia zrobiłam, a ile jeszcze zostało do końca ;) 
  9. Bardzo, ale to bardzo nie lubię chodzić sama po ulicach kiedy jest ciemno.. 
  10. Nie jestem perfekcyjną panią domu. Lubię porządek, ale sprzątam tylko wtedy, gdy mam na to ochotę lub gdy stan mieszkania przekracza granice mojego poczucia estetyki :P Niewielki kurz na półkach z książkami mnie nie przeraża ;) Nie cierpię również gotować :) 
  11. Jestem kociarą :) Na punkcie naszego kociaka wszyscy już mamy świra :D
  12. Jestem osobą bardzo wrażliwą na krzywdę zwierząt. Z tego powodu nie mogłabym np. pracować w schronisku... Z tego też powodu nie cierpię cyrków, ani nawet ogrodów zoologicznych. 
  13. Panicznie boję się myszy i szczurów, wrr.... 
  14. Bardzo rzadko oglądam telewizję, właściwie tylko kanał informacyjny, żeby sprawdzić co się dzieje na świecie. Nie oglądam żadnych seriali - jedyny wyjątek to było "Wspaniałe stulecie" :) 
  15. Niestety jestem typem asportowym, nad czym ubolewam obserwując zwiększającą się się wagę :( Zamiast aktywności fizycznej wolę wygodny fotel i tamborek, chociaż rodzinka na szczęście czasem mnie aktywizuje :) 
  16. Nienawidzę rozmawiać przez telefon. Źle się czuję, gdy nie widzę swojego rozmówcy, dlatego bardzo lubię aplikację WhatsApp I możliwość połączeń video :) 
  17. Nie wierzę w horoskopy i zabobony ludowe. 
  18. Kocham naturę, zieleń i wszelkie roślinki. Marzę o dużym, pięknym ogrodzie różanym,  a tymczasem muszę zadowolić się działką, która ma jedną zasadniczą wadę - znajduje się 15 km od mojego miejsca zamieszkania i nie mogę przebywać na niej tak często, jak bym chciała. A szczególnie brakuje mi porannej kawki, którą mogłabym wypić w pidżamie na tarasie, delektując się ciszą, śpiewem ptaków i zapachem róż :) 
  19. Mam dość specyficzne poczucie humoru. W moich żartach jest sporo ironii, dlatego trzeba mnie dobrze poznać żeby nie obrażać się na każde moje zdanie i zaakceptować moje poczucie humoru i miło spędzać czas w moim towarzystwie.
  20. Jestem łasuchem i uwielbiam słodycze, choć na szczęście, nie wszystkie :) Ale za to, jeśli to te moje ulubione, to nie potrafię się ograniczyć do jednego kawałka :) Czekolada? Jak już jem, to od razu całą tabliczkę:) Jedno ciasteczko? Nie ma mowy, jak są smaczne, to zjadam minimum 4-5 :) Na szczęście głód słodyczowy nie spada mnie codziennie :) 
To jak, w którym punkcie przybijecie piątkę? :) Chętnie poczytam 20 faktów o Was :) 

Na koniec poczęstujcie się poranną hotelową kawką :)
I zostawiam Wam odrobinę słoneczka, bo w Polsce chyba z tym kiepsko.
Pozdrawiam gorąco :) 

16 komentarzy:

  1. Super - fajnie jest móc poznać Cię bliżej:):)
    Kochana ja też uważam, że do jednej kostki czekolady nie warto siadać hihi:) Kocham lato i też nie lubię się malować....robię to tylko wtedy jak muszę....

    No i ta kawusia - oj już się nią częstuję:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się dowiedzieć o Tobie kilku rzeczy! Też uwielbiam lato, jestem kociarą (i psiarą), no i nienawidzę cierpienia zwierząt (i ludzi też).
    A słoneczko piękne zostawiłaś nam tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest Cię poznać bliżej :)
    Też nie mogę patrzeć na cierpienie zwierząt. Podliczanie ile krzyżyków zostało mi do końca (albo nawet ile procent), jest dla mnie pozbawione sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za garść informacji o Tobie :) Fajnie jest poznawać blogowe koleżanki i dowiadywać się o nich więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miło Cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę... pod wieloma punktami mogę się spokojnie podpisać. Z tym, że jakoś niespecjalnie brzydzę się gryzoni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie było sie o Tobie czegoś dowiedzieć, kilka punktów zgadza się ze mną, a już szczególnie ostatni, czekoladkę nusbaisser (bo to moja ulubiona) biorę na raz :) Ale niestety potem waga idzie w górę... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i ja mogłabym kilka piątek przybić ;-)
    Kocham xxx, kawkę, czekoladę i ciepełko :-)
    Miło się czytało, Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę się podpisac pod paroma punktami. Fajnie coś dowiedzieć sie o koleżance blogowej. Kawusia na sam widok wyglada apetycznie a widok wspaniały. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pociągi to akurat chyba jeden z lepszych środków lokomocji dla robótkomaniaków :) Pod wieloma punktami mogłabym się podpisać dwoma rękami, też tak mam. Pod punktem numer 3 podpisze się chyba każdy:)) Jeśli chodzi o punkt 20 - staram się nie kupować słodyczy, bo jem, aż się skończą. Nic się przecież nie może zmarnować. Nie ma takiej ilości czekolady z orzechami czy ciągnących się krówek, którym bym nie dała rady. Miło było poczytać trochę o Tobie.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. W punkcie 8 i 11,a właściwie w większości:))miło Cię poznać:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie zabawy, bo chętnie dowiaduję się czegoś nowego o blogowych koleżankach :).

    OdpowiedzUsuń
  13. No te dwa ostatnie punkty to jakby w punkt u mnie ;)
    Fajna zabawa i powiem szczerze, że nie lada trening dla mózgu. Trzeba być kreatywnym! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie dowiedzieć się czegoś o Tobie, również bardzo lubię podróżować pociągami ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I like this kind of fun because I'm happy to learn something new about blogging friends

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń