Strony

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

TUSAL 2017 - odsłona sierpniowa z drugiego końca świata :)

Dalej się urlopuję, ale blogger przypomniał mi, że dzisiaj pora na kolejną odsłonę Tusalowego słoika :) Zdjęcie zrobiłam przed samym wyjazdem, więc można powiedzieć, że przedstawia stan aktualny. Oto on:
Serdecznie dziękuję za te wszystkie przemiłe komentarze pod ostatnimi postami z monogramem i różami :) Lejecie miód na moje serce <3 .="" nbsp="" p="">Rzeczywiście czas przed wyjazdem miałam mocno pracowity, ale teraz ładuję akumulatory :)
Zażywam słoneczka :)

 Odpoczywam:)
 Snurkuję w Morzu Czerwonym podziwiając przecudowne kolorowe rybki :) 
Szalejemy na zjeżdżalniach :) 
 Podziwiam miejscową architekturę :)
I właściwie na takim lenistwie upłynął mi pierwszy tydzień :) A żeby było odrobinę pożyteczne - od jutra zaczynamy zwiedzanie :)
Przyznaję, że troszkę zaniedbałam Wasze blogi, ale chociaż internet jest tu doskonały, to czasu szkoda na siedzenie na telefonie. Po powrocie wszystko nadrobię :)
Promyku - raj znajduje się w Sharm El Sheikh :) Jesteśmy w TYM hotelu - gdyby ktoś się wybierał, to serdecznie polecam. 
Lidziu - o żabce u Moniki nie zapomniałam, po prostu mi nie działa na smartfonie. Jak nie zapomnę podepnę post po powrocie. 

9 komentarzy:

  1. Udanego wypoczynku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki tam masz! Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę ci udanego urlopu a widoki naprawdę piękne, jak w raju tylko pozazdrościć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki. Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz tam dobrze kochana, leniuchuj sobie, leniuchuj :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczywaj...jak długo się da:)
    A potem wróć z nowymi ,pieknymi pracami ;)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zazdroszczę takich wakacji...

    OdpowiedzUsuń
  8. I wish you a great holiday and the views are really beautiful, as in paradise only envy.

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń