Strony

niedziela, 20 sierpnia 2017

Hafciarski monogram :)

Zawsze strasznie mi się podobały ozdobne alfabety, a wyhaftowanie osobistego monogramu było na liście haftów do popełnienia w najbliższch planach. Plan w tej kwestii przyśpieszyło wyzwanie u Moniki znanej jako Igiełka MB :)

Hafcik powstał na lnie Belfast 32 ct w kolorze kości słoniowej mulina DMC. Wyrobiłam się tuż przed wyjazdem na urlop, ale nie zdążyłam już pokazać :) Nadrabiam więc teraz :)
Jest szpulka i są nożyczki, więc mój monogram posyłam do Igiełki na wyzwanie "Szpulka lub nożyczki" :)
Monogram jeszcze nie ma konkretnego przeznaczenia. Marzy mi się pudełko na akcesoria hafciarskie i jak kiedyś upoluję takie na jakimś targu staroci to hafcik ten trafi na jego wieczko :) A póki co trafi do ramki (po powrocie z urlopu).

Pozdrawiam Was serdecznie takim pięknym zachodem słońca :) Jestem w raju :)

23 komentarze:

  1. Właśnie chciałam Ci podpowiedzieć jak go wykorzystać, a potem doczytałam, ze też myślisz o ty samym. A raju zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny monogram! Takie pudełko na przydasie hafciarskie też mi się marzy :) Miłego wypoczynku w raju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś śliczny wzorek na monogram :).

    Udanego wypoczynku Ci życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten monogram, a widok z raju cudny

    OdpowiedzUsuń
  5. Super monogram, podoba mi się pomysł na niego.:)A gdzież ten raj się znajduje?

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny monogram! kolorki na myśl już boże narodzenie przywodzą...miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny hafcik a te palmy magiczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli 2 pieczenie na jednym ogniu - i monogram i wyzwanie. Wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny monogram!
    A widok piękny, udanego wypoczynku w tym raju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna literka, bardzo ładnie ją pokazałaś:-)) Udanego wypoczywania:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie masz tam w tym raju :) A hafcik śliczny, super kolorki, takie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam że nie wrzuciłaś tego monogramu do żabki na stronie Moniki, a skoda żeby tak ładny monogram nie załapał się do zabawy :)

      Usuń
  12. Mam ci i ja taki monogram :)) Dokładnie z tej serii tylko z M, robi na razie za moje logo. Szalenie mi się podoba Twoja wersja kolorystyczna. Dzięki jasnemu tłu i zielonym listkom aż bije z niego po oczach pozytywną energią :)
    Strasznie dużo naprodukowałaś ostatnimi czasy pięknych rzeczy!!!! Rogaty rządzi, róże powalają na kolana. Są przepiękne! Szkoda, że się nie załapały na różaną sesję, ale i w hortensjach im do twarzy. I te dzwonki frywolitkowe i karteczka z szopką. Kiedy Ty to robisz? Nocami?
    Miłego wypoczywania w raju :)
    Zazdraszczam. Ja niestety już po urlopie.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie zwracalam uwagi na monogramy . Uważałam, że nie może być w nich nic ciekawego. A tu proszę! prawdziwe dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny monogram, kolory super dopasowane.
    A w raju równie cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny monogram :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń