Strony

wtorek, 23 października 2018

Liftowanie na Rogatym - październik

W tym miesiącu wszystkie kartki zadane przez Inkę do liftingu były dla mnie dość wymagające ;) Warstwy, media...
no nie czuję się najlepiej w bogatych scarpowych kartkach :)  Jednak nie było mowy, żeby się poddać :P
Wybrałam kartkę Ki i starałam się jak najwierniej ją zliftować.
Zachowałam zarówno główny motyw jak  i kolorystykę, gdzieś tam może pogubiły się proporcje :DD

Czy mi się udało oceńcie sami - poniżej oryginał,  czyli kartka Ki:
Na pewno jest to jedna z moich "bogatszych" kartek. Tworzyło się fajnie, się to tylko dlatego, że odgapiałam od Ki :P 
Gdybym miała sama wymyślić taką kompozycje to raczej nie dałabym rady :D Pozostaję przy prostych formach;)
Niestety zaczął się już okres bardzo niekorzystny do robienia zdjęć ;) Nie dość, że plucha za oknem niemiłosierna, to jeszcze szybko zapada zmrok. Zrobienie zdjęcia w świetle dziennym w tygodniu jest nie lada wyzwaniem, bo jak wracam z pracy to już robi się ciemno.. A zdjęcia w sztucznym świetle wychodzą mi koszmarnie niekorzystnie.. 
Cóż, oby do wiosny :DDD

17 komentarzy:

  1. Super lift, bardzo mi się podoba Twoja wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny lift Kasiu! Moim zdaniem rewelacyjnie wyszła Ci ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba, tym bardziej że mam podobnie jak Ty media, warstwy na bogato to nie moje klimaty . Ale Ty poradziłaś sobie perfekcyjnie i nawet hafcik przemycony :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udany lifting! Rewelacyjna jest Twoja karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lift. Ja też wolę prostsze formy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wystawie w Łodzi byłam , widziałam maki i bardzo mi sie podobały. Z niecierpliwością czekam na Odaliskę na wystawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczna karteczka świetny lift :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna karteczka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszedł Ci ten lift :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszła prześlicznie :-)
    Wszystko idealnie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń