Strony

wtorek, 30 października 2018

Hafty i przysłowia # 11 oraz Choinka 2018 w październiku

Koniec miesiąca obliguje do podsumowania miesięcznych wyzwań blogowych :) U mnie to zabawa u Splocika "Hafty i przysłowia", w której należało zinterpretować takie oto przysłowia:

1. W październiku, gdy liść z drzewa niesporo opada, późną to wiosnę zapowiada. 
2. W krótkie dzionki października wszystko z pola, z sadu znika.

Jakoś bardziej do mnie przemówiło przysłowie nr 1, może to dlatego, że z wyjątkiem kilku dni, mieliśmy naprawdę piękną złotą jesień w tym roku, a liście na drzewach mieniły się wspaniałymi jesiennymi barwami :)  Uwielbiam widok lasów czy parków o tej porze roku, chociaż jeśli "niespore" opadanie liści zapowiada późną wiosnę, to czy ja wiem, czy to dobrze ?? Wiosnę też kocham :)
No właśnie, w tej naszej przyrodzie najpiękniejsze jest to, że każda pora ma swój urok :) Więc ja, jak ta sowa, owinę się ciepłym szalem  i z aromatyczną kawą w łapkach będę celebrować chwilę i podziwiać piękno przyrody i czas spadających jesiennych liści :)) Bo przecież kocham jesień! - słoneczną, złotą i mieniącą się tysiącem ciepłych barw :)

Wzór projektu Ekateriny Nemshilovej :) Przyznacie, że urocza ta sowa  :)

ściegiem dodatkowym jest sznureczek - u mnie po prawej stronie wzoru. Trochę nieporadny, bo za wszelką cenę chciałam go trochę "zaokrąglić" :P


Jeśli chodzi o zabawę "Choinka 2018" u XGalaktyki, to w tym miesiącu nie zdążyłam zrobić nic innego niż pokazywanymi już wcześniej kartkami:

18 komentarzy:

  1. Fantastyczny hafcik! Też lubię tak jak ta sowa owinąć się ciepłym kocykiem z kubkiem gorącej herbaty w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek i super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie.. każda pora roku ma swój urok :) jesień ma cudne kolorki tak jak Twoja sówka z pyszną kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest extra, a ta kolorystyka jak miodzio :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sówka i te spadające liście, może do wczesnej wiosny się przyczynią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super sówka i ma cudne te kolorki, ja się w niej zakochałam, uwielbiam takie jesienne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówka skradła moje serce :) A te kolory - no nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sówka jest przepiękna. Karteczki super

    OdpowiedzUsuń
  9. Sówka jest urocza. :)
    Kartki śliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rajusiu!! Sówka mnie w sobie rozkochała! Czy wzorek zakupiony, czy jest gdzieś dostępny w necie??
    Jesienna dziewczyna ze mnie, październikowa, i kocham jesień bardzo!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sowa jest super, prawdziwie jesienna🤗🌸

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, cudny haft, sowa jest cudna, przepiękna. Podziwiam szczerze :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sowa jest przeurocza :))) Bardzo lubię motyw sówki, a w tej zakochałam się :) Pięknie oddaje urok jesieni. Pozdrawiam serdecznie i na pewno będę częściej zaglądała :) Ślicznie tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń