Strony

niedziela, 4 sierpnia 2019

A Stitch in Time! [31]

Sporo mam zaległości na blogu i w publikowaniu prac i w czytaniu Waszych blogów moi drodzy goście. W poniedziałek lecę na urlop, więc może trochę nadrobię, aczkolwiek nie wiem jak to będzie z internetem.
Nazbierało się kilka zaległych prac do pokazania, aż wchodząc tu zaczęłam się zastanawiać, od czego zacząć :) Cóż, zacznę od najbardziej aktualnych zdjęć, a więc sprawozdania z lipcowych postępów z haftowania ASiT.

Rozpoczęłam drugi rząd haftu, który sięga do wysokości ok. 193 krzyżyków, zgodnie z 14-tą stroną papierowego schematu. To już będzie cała wiosenna półka :) 


Kilka zdjęć z działki, bardzo zapuszczonej w tym roku, bo tyle się dzieje, że nie ma kiedy tam jeździć. Moje ukochane hortensje uginają się pod ciężarem kwiatów i cierpią na brak wody..
 
 
Wracając do haftu - zbliżenie na wyhaftowany w lipcu fragment:
I po zdjęciu ramki, z dalszej perspektywy:
I jeszcze dalszej:
Jeśli chodzi o statystyki, to lipiec zamknęłam wynikiem 15,99 %. Przybyło ponad 10 tys. krzyżyków i uważam to za wielki sukces :)

A obrazowo wygląda to tak:
 
W sierpniu ASiT powędruje do szuflady, bo wreszcie nadszedł czas upragnionego urlopu :)

19 komentarzy:

  1. Wow! Idziesz jak burza z tym haftem:-)
    Miłego i udanego wypoczynku:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Te kolorki takie energetyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega trudny haft, ale jest coraz piękniejszy, gdy dochodzą kolejne kształty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne postępy! Trzymam kciuki żeby dalej tak dobrze Ci się haftowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeogromny jest ten haft, aż jestem ciekawa w którym roku go skończysz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności, haft rośnie w siłę! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Robi wrażenie!
    cudnego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam, cierpliwość, konsekwencję i profesjonalizm.

    OdpowiedzUsuń
  9. Baw się dobrze i chrzań hafty na urlopie. Przyjedziesz, nadrobisz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już pięknie wygląda. Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nadal podziwiam i wzdycham

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja !! Podziwami i podziwiam i kłaniam się nisko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW, haft już wygląda imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę, że masz czas na wyszywanie. Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam za ten wielki haft :)
    pomalutku a do celu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie prezentuje się haft na całej długości -będzie cudo! Hortensje wspaniałe, ja mam niebieskie i białe bukietowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń