Strony

poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Choinka 2019 - 8/12

Sierpień to u mnie miesiąc urlopowy i wyjazdowy, więc na robótki nie ma zbyt wiele czasu :)
Co prawda już po urlopie, choć... prawie, bo jutro wyjeżdżam jeszcze na tydzień do Jastrzębiej Góry na szkolenie. Wyjazd zawodowy, choć myślę, że popołudnia uda się wyrwać na plażę i spacery :)
Tymczasem, pokażę dziś skończony hafcik na zabawę choinkową u XGalaktyki :)
Taka oto urocza elfia dziewuszka przysiadła na bombce :)

Hafcik rosyjskiej projektantki haftowany na lnie 35 ct z Hobby Studio, kolorki dobierane po swojemu :)
Żeby ochłodzić trochę upalnie zapowiadający się  tydzień zaprezentowałam dziewusię w pasującej do niej świątecznej scenerii, choć ja mam jeszcze zamiar delektować się latem :) Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Urocza elfka :) Hafcik pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik i kolorki ma świetne:-) Pozdrawiam cieplutko i udanego wyjazdu Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, mam gdzies ten hafcik w swoich zasobach ale nie miałam okazji jeszcze go wyszyć. U Ciebie wyszła przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza, cudowna elficzka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna elficzka! Cudny haft :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy hafcik, śliczny :-) a Tobie życzę przyjemnego delektowania się latem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna,hafcik bardzo udany

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny haft! Dziewczynka jest rozbrajająca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten śnieg mnie rozbroił. Chyba pamiątka z urlopu na Lofotach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności:)
    Brawa za haft na lnie, dla mnie to bardzo trudna sprawa.
    Pozdrawiam i miłego wyjazdu życzę, Jastrzębia Góra to piękne miasto:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany śnieg..super dla ochłody:) U mnie w tej chwili jest 30 stopni ciepła.
    Hafcik śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy hafcik :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale urocza dziewusia, piękny haft. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. To je milá Choinka, už chýba len sneh :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten hafcik jest przeuroczy ,bardzo mi się podoba !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna elficzka!
    Piękne wzory wybierasz, Kasiu :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń