Strony

wtorek, 25 lutego 2020

Rękodzieło i przysłowia - luty

Dziś tematem posta jest zabawa u Splocika.

Przysłowia na LUTY:
1. Radosne serce wypełnia braki życia.
2. Nie ma zimy bez śniegu, wiosny bez słońca i radości, której nie dzielisz.

Skoro luty, to w sposób naturalny wybrałam przysłowie nr 1 :)
Przygotowałam dwie haftowane aplikacje na Celinki.
"Celinka" to mała patchworkowa poduszeczka powstająca charytatywnie dzięki zaangażowaniu wielu osób wielkiego serca. Gotowe podusie trafiają do osób potrzebujących, jako wyraz wsparcia. Myślę, że jest to najlepsza interpretacja przysłowia "Radosne serce wypełnia braki życia" - zarówno ze strony osób zaangażowanych w tę piękną charytatywną akcję, jak i osób obdarowanych :) 

Wzory obu serc pochodzą z magazynu Cross Stitcher. Wyhaftowałam je końcówkami mulin Anchor i Ariadna, zgłaszam więc je również do akcji "Wymiatamy Resztki" u Igiełki-MB.


14 komentarzy:

  1. Wspaniała interpretacja przysłowia, piękne hafciki i na wzniosły cel.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszka i piękna akcja. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serduszka i na szczytny cel. Miałam okazję jeden raz szyć Celinki razem z ekipą. Było super a Celina Janowska to świetna babka, cieszę się że miałam okazję poznać ją na żywo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze serduszka i na prawdę pięknie zinterpretowane przysłowie i haftem i słownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne serduszka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serca, na piękny cel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę urocze maleństwa.
    :)

    OdpowiedzUsuń