Strony

niedziela, 31 maja 2020

Choinka 2020 - 5/12

Nie wiem dlaczego, ale zawsze zostawiam zabawę u Kasi "Choinka 2020" na koniec miesiąca, a potem zwykle coś wypada i praca powstaje w ostatnim momencie ;) Jednak ważne, że jest. Kolejne "nudne" serduszko do kompletu :)
Ale przez te wzorki Veronique Enginger ja jestem w nich zakochana!
Na podsumowanie zabawy wrzucę zdjęcie wszystkich zawieszek - zobaczycie jak razem genialnie się prezentują :)
Jeszcze rzut oka na wykończenie - bez stojaka ciężko jest zrobić zdjęcie z boku...
Praca, działka, szkoła w domu spowodowały, że mam okropne zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów...
Tym bardziej dziękuję za odwiedziny u mnie 💕 Ja też postaram się trochę nadrobić, choć nie wiem czy dam radę. Niestety, teraz jeżdżę do pracy samochodem, a nie komunikacją miejską, co dodatkowo zabrało mi godzinkę, którą zwykle przeznaczałam na przeglądanie blogów. Brakuje mi tego :)

24 komentarze:

  1. Świetna! Nawet pazurki kolorystycznie do niej pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiennie zachwycają mnie twoje serduszka 🥰
    U mnie wszystko podobnie z tym że obecnie nie pracuję a jestem na urlopie wychowawczym. Córka z przedszkola dostała książki i nadrabiamy wszystko. Do tego uczy się pisać i czytać. Młodsza to typ kombinatorki więc oczy wokół głowy non stop trzeba mieć. Działka do ogarnięcia w dalszym ciągu bo dopiero 1,5 roku ją mamy więc jest nadal pracy. Czasami marzę o tym żeby doba była z gumy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie musisz w grudniu pokazać swoją choinkę ubraną w te serduszka!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te serduszka wcale się nie nudzą, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet jak będą te same wzory od W.E. to Twoje serduszka nigdy mi się nie znoszą w oglądaniu. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa tego grupowego zdjęcia. Każde z Twoich serduszek wywołuje u mnie zachwyt, zatem dla mnie to żadne nudy. Możesz pokazywać w nieskończoność.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te serduszka. Mam pytanie - czy podlwjasz je do styropianowych serduszek czy sama szyjesz i wypychasz? Wyglądają fantastycznie 😗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są styropianowe formy. Nie wypchałabym tak równo :)

      Usuń
  8. Wcale te serucha nie są nudne! Są śliczne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejne sliczne zawieszki Kasiu :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem te serduszka wcale nie są nudne :) Każde z osobna bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszki są zachwycające, cuda! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie kolejne cudne serduszko i do tego trzymane w pięknej rączce , pazurki extra !! Już się nie mogę doczekać jak zobaczę je wszystkie razem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, super wszystko połączone, żadnego marszczenia, zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne! Wykonane z największą precyzją i starannością!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie nudne serduszka??? Wszystkie są pięknie wykonane, ozdobione ślicznymi haftami!😊
    Tak bardzo mi się podobają,że i ja zakupiłam styropianowe serca i może spróbuję zrobić taką ozdobę choinkową :)
    Serdeczności ślę 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne serduszka do kompletu :) A jakby Ci się któreś znudziło to z miłą chęcią przygarnę jedno !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancko to wygląda znaczy to serduszko w takich pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nudne to ono nie jest, to Ci gwarantuję Kochana :)
    Serduszko prześliczne i ja już sobie wyobrażam ten wspaniały
    komplet na choince. Czasem w takich "ostatnich chwilach" powstają najpiękniejsze rzeczy.
    Uściski serdeczne zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcale nie nudne, tylko przepiękne zawieszki. Podziwiam i już nie mogę się doczekać prezentacji wszystkich razem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zawieszki perfekcyjnie wykonane! Bardzo mi się podobają😍

    OdpowiedzUsuń