Strony

piątek, 30 listopada 2018

3 w 1... :)

Czyli 3 zabawy  w jednym poście, co oznacza, że znów miesiąc był za krótki :D
Zacznę od kartkowej zabawy u Inki, w której cały rok liftujemy kartki :) Tym razem były dwie do wyboru, a ja wybrałam kartkę MonWeg. Tak wygląda oryginał:
A poniżej mój lift :) W tej zabawie jakoś ciągnie mnie motyw Rogatego ;)


Druga zabawa to "Choinka 2018" u XGalaktyki. Tu zgłaszam wszystkie zrobione w tym miesiącu kartki, bo na planowane zawieszki znów nie starczyło czasu..
Zabawa nr 3 to "Kocham frywolitkę" - lekcja #15. Na wyzwanie listopadowe Justynka zadała SCMR, czyli po naszemu fałszywe kółeczka, udostępniając jednocześnie cudny wzór Iwonki Zajdel na  śnieżynkę . Nie mogłam się oprzeć jej urokowi :)

8 komentarzy:

  1. Ja zacznę od śnieżynek bo są przepiękne, a na dodatek mają i fałszywe kółeczka i józefinki, no cudne są 😊. Kartki równie urocze, rogaty wymiata :-) Pozdrawiam serdecznie😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżynki są boskie! Zazdroszczę Ci Kasiu umiejętności machania czółenkami :) A karteczki są jak zawsze śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne śnieżynki i uroczy jelonek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ radosna karteczka Ci wyszła - super! :D
    Śnieżynki - piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie Ci wyszły frywolitkowe gwiazdeczki- szczególnie podoba mi sie połączenie dwóch kolorów:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki piękne, wiadomo, ale frywolitka... Podziwiam ogromnie, tym bardziej, że to coś , czego nie umiem.:)

    OdpowiedzUsuń