Strony

poniedziałek, 12 listopada 2018

Imieniny listopada - kartka z aniołem :)

Już myślałam, że i dzisiaj nie uda mi się zamieścić notki na blogu. Tyle się ostatnio dzieje w moim życiu, że zwyczajnie nie nadążam ze wszystkim... No, ale..

Lekko spóźniona kartka z okazji imienin listopada, w której motywem głównym miał być anioł lub anioły. Taką wytyczną zaproponowała szefowa zabawy - Hanulek :)
Mojego aniołka wyhaftowałam na lnie 35 ct Hobby Studio, wg wzoru z rosyjskiej gazetki "Bышиваю крестиком" nr 10/2008.
Bardzo wdzięczny temat :)
Dziękuję za odwiedziny :)

13 komentarzy:

  1. Śliczny jest i kartka uroczo wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny aniołek i karteczka prezentuje się z nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! A kartka z tym aniołkiem wygląda lekko i zwiewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki i subtelny aniołek! I karteczka z nim równie anielska. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, nominowałam Cię do zabawy :) http://hanulek.blogspot.com/2018/11/top-blog.html

    Śliczny aniołeczek powstał na kartce :) Co do kolejnej edycji tej zabawy - nie planuję jej kontynuować... w ogóle chcę ograniczyć zabawy blogowe i w przyszłym roku skupić się na HAEDzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja lubie aniołki.....twój jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń