Strony

wtorek, 27 listopada 2018

Listopadowe bingo :)

W niedzielę udało mi się zrobić kartki na zabawę prowadzoną przez Anię Iwańską. W listopadzie znów było bingo, czyli do wyboru min. 3 elementy z poniższej tabeli:
Czasu wystarczyło tylko na dwie kartki ;)
Boże Narodzenie - cytat - nutki - gałązka świerkowa - biały i zielony.
Bohaterem kartki jest znów jeżyk od Margaret Sherry. Słodziak!


Wielkanoc - tu wytyczne nieco naciągane: ptaszek - zielony - biały. Baza ścinkowa i wesoła kurka od RTO.

 Dla podsumowania kolaż dla Ani:

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i tyle ciepłych słów pod adresem żyrafek z poprzedniego posta :) Melduję, że najmniejsza żyrafka już uczesana :)))

13 komentarzy:

  1. Super karteczki, fajny pomysł z nutkami i tłem ze ścinków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżyk jest przesłodki, a kurka urocza! Cudne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się, są prześliczne! Jak zwykle. Jeżyk jest bombowy, nie znałam tego wzoru.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki i fajna ta ścinkowa baza:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super kartki. Ten haft z jeżykiem cudny jest , no i są moje ulubione nutki.
    Pozdrawiam serdeczni i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżyk jest THE BEST!!!
    ale hafty podziwiam zawsze i wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki świetne a hafciki przeurocze, lubię takie pogodne wzory na kartkach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i niezwykłe kartki. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne hafciki i ślicznie zdobią kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki śliczne. Te kurki RTO też haftowałam i praca przy nich była bardzo przyjemna. Żyrafki są fantastyczne!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń