Strony

środa, 23 września 2009

25. Candy... Hurtowo

Ach, co za wysyp teraz różnych słodkości :) Skuszę się chociaż na kilka :)
Elżusia rozdaje:
27.09
Po ślicznego misia tylko do jutra można zgłaszać się u Roszpunki :
Również tylko do jutra zapisy w Lusterku Duszy. Do wygrania ... niespodzianka!
Candy u ATY . Do 13.10
Ja zakochałam się w tym kocie:
U Koroneczki do wygrania bon na zakupy. Do 28.09.
Anya rozdaje takie wspaniałości:
Lsowanie w okolicach 5.10
Babcia Vilemoo przygotowała tajemnicze niespodzianki!
Candy u Asgardsreia. Losowanie 11 października.
Do wygrania takie śliczne kolczyki:

W Agato Art do wygrania także śliczne kolczyki:
Losowanie 30 września (w moje urodziny) więc mam nadzieję, że szczęście właśnie mnie dopisze :)

Wspaniałe wymianki organizują także Agnieszka i Beatka
Ja niestety nie dam rady wziąć w nich udziału bo obawiam się, że bym się nie wyrobiła przez tą moją nową pracę. Może następnym razem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz