Strony

poniedziałek, 12 grudnia 2016

138. SAL Kalendarz Adwentowy #12 Sophie Squirrel

Przez weekend udało mi się poczynić kolejnego zwierzaka - Wiewiórkę Sophie :) Biedaczka nie mogła się doczekać ładnego zdjęcia, bo pogoda ostatnio wyjątkowo nie sprzyja  - buro, ponuro i ciągle pada. A zresztą lepszego nie będzie, bo jak wychodzę do pracy to jeszcze ciemno, a jak wracam to już ciemno... Też tak macie? Niechże więc będzie już w tej czerni:


Ach, jak ja już tęsknię za słońcem! Albo chociaż za śniegiem, który choć trochę rozjaśni krajobraz :)

12 komentarzy:

  1. Oj, tak! Tego słonka i śniegu brakuje bardzo! Już nie pamiętam, kiedy ostatnio takie naprawdę śnieżne święta były!
    Wiewióreczka i pozostałe zwierzaki śliczności! Maiłam w planie, a jakże... ale plany planami a życie życiem :-(
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna. Wszystkie zwierzaki super - idealne na karteczki :) Dzięki za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny z niej reniferek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na brak slonka nie marudze, mam go sporo u siebie :)
    Cos zauwazylam, ze tylko my dwie zostalysmy na bolu bitwy ze zwierzakami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Idziesz jak burza! Wiewiórka jako renifer? Zabójczy pomysł.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieziemski kalendarz Adwentowy :) Wiewiórka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń