Strony

środa, 28 grudnia 2016

147. SAL Kalendarz Adwentowy # 20 Odette Owl

Zwierzaki idą jak woda, a to dlatego, że do końca roku odpoczywam na urlopie, z czego bardzo się cieszę :) Pojawiła się nawet realna szansa na zrobienie wszystkich zwierzaków w tym roku :) Zamierzenie może ciut ryzykowne, ale realne :) Tło dla sowy stanowi dziś mój prezent świąteczny :) 100 motków nowiutkich, pachnących mulin DMC!!!
Ach! Jak ja kocham te niteczki :))))

Zdjęcie zbiorcze będzie jutro razem z nowym zwierzakiem, który jest już na ukończeniu :)
A nowy projekt, dla którego potrzebny był ten wspaniały nitkowy prezent, rozpoczynam symbolicznie 1 stycznia 2017 r. Jeszcze chwilę potrzymam Was w niepewności :)
Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Wspanialy prezent. hafcik przesliczny. Pozdrawiam serdecznie i milego haftowania .

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Jak ja kocham takie prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sówka :) Też uwielbiam takie prezenty, pewnie jak każda hafciarka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówka urocza! Dopisuję do listy, bo ja wybiórczo haftuję zwierzaczki ;)
    O niteczki to my wszystkie hafciarki kochamy :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za wykonanie zwierzątek! No i przylecę tu 1 stycznia, żeby zobaczyć, co też nowego wymysliłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza sówka, dobrze jej w takim kolorowym gniazdku:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały prezent. Wkrótce te kolorowe niteczki zamienią się w coś wyjątkowego.
    Sówka jest przeurocza! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń