Strony

sobota, 31 grudnia 2016

151. SAL Kalendarz Adwentowy # 24 Deborah Donkey

W sylwestrowym nastroju wita Was Deborah Donkey :)
Jak widzicie, jestem już na finiszu :) Ostatni reniferek też już wyłania się z kanwy :)


Osiołek w towarzystwie frywolitkowych śnieżynek, które udało mi się zrobić w ostatnich dniach. Nie zdążyłam z ozdobami choinkowymi w tym roku (jak zwykle), więc wychodzę z założenia, że dopóki choinka stoi można na niej coś dowiesić :)) Wzory gwiazdeczek z internetu, głównie od mojego frywolitkowego guru - Renulka :)

Kochani, niedługo powitamy Nowy Rok :) Co przyniesie - nie wiem, ale życzę sobie i Wam, aby to były tylko dobre rzeczy:) Udanej zabawy sylwestrowej!

6 komentarzy:

  1. Piękny osiołek i cudowne śnieżynki!
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny osiołek, a śnieżynki pierwsza klasa!
    Wszystkiego najlepszego Ci życzę w Nowym Roku, dużo zdrowia i spełnienia marzeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :)
    A ten osiołek jest przesympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki ten osiołek! A śnieżynki - dech mi zaparło, takie są cudne :)
    Kochana, oby ten Nowy Rok był łaskawy i każdy dzień był szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta śnieżynka z efektem 3d jest boska nie ujmując niczego tej drugiej i osiołkowi oczywiście;-) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń