Strony

czwartek, 1 grudnia 2016

133. SAL Kalendarz Adwentowy #8 Pearly Pig

Zacznę od podziękowania za tak liczne i tak miłe komentarze pod ostatnim postem :) Bardzo się cieszę, że podobały Wam się moje karteczki, a Wasze ciepłe słowa znów naładowały mi akumulatory pozytywna energią :) Działam dalej :)))
Zanim kolejne karteczki powstaną wracam do kalendarza adwentowego. Nie mogę uwierzyć, że to już grudzień się zaczął, a z nim Adwent, czyli okres radosnego oczekiwania na święta :) Było wiadome, że nie zdążę wyhaftować wszystkich zwierzaczków, ani tym bardziej przeobrazić hafcików w bardziej użyteczna formę, ale nie poddaję się :) Dziś prezentuję królową nr 8 kalendarza adwentowego - Świnkę Strojnisię :)

 Bura taka wyszła na zdjęciu, ale pogoda taka, że lepiej się nie dało... Musicie mi uwierzyć, że ta mała strojnisia jest o wiele bardziej fotogeniczna :) Zresztą, w towarzystwie wygląda trochę lepiej :)

A ja działam dalej!

7 komentarzy:

  1. Urocza świnka :) a jak miło, że gromadka coraz bardziej się powiększa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strojnisia bardzo sympatyczna! Bardzo ładne hafciki, wesoła gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocieszna świnka 😀 Jasne, że się nie poddawaj, bo po co? Lepiej iść do przodu i tworzyć dalej. Powodzenia 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pozytywne są te hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakaż ta świnka słodka!:) Czy pisałaś, jak wykorzystasz te hafciki?...

    OdpowiedzUsuń