Strony

czwartek, 21 września 2017

Kocham frywolitkę :) #1

Za namową Reni w komentarzu pod jednym z moich ostatnich wpisów, postanowiłam się przyłączyć do reaktywowanej zabawy w oswajanie frywolitki, którą będą prowadziły wspólnie z Justyną (Klimju) :) Szczegóły TUTAJ.
Ciągle uważam się za początkującą w tej dziedzinie, jednak sama muszę przyznać, że idzie mi coraz lepiej, a filmiki na YT i rady doświadczonych koleżanek na grupie na FB i blogach bardzo, ale to bardzo pomagają :)
Dlatego bardzo ucieszyłam się z kolejnej formy pomocy i motywacji do oswajania frywolitki :)
Jak na razie jest łatwo, bo tylko kółeczka i łuczki, czyli absolutna podstawa :) Zabrałam się do działania i powstała zakładka do książki w formie wachlarza. Schemat znalazłam TUTAJ,choć odrobinę go zmodyfikowałam :)
Niteczka Lizbeth 20 cudny kolorek nr 124 w połączeniu z resztkami czarnej Aidy 20. Wyszło tak:

 Nie wiem, czy starczy mi umiejętności na wszystkie lekcje, które zadadzą dziewczyny, ale będę próbować :) 
Was też namawiam, żebyście spróbowały:)

23 komentarze:

  1. Piękna zakładka :) Dla mnie mistrzostwo, bo frywolitka to moim zdaniem kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka w cudnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda, nigdy nie próbowałam frywolitki, ale zachwycam się pracami nią wykonanymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro potrafisz modyfikować wzory to wcale nie jesteś taka początkująca :) Zakładka jest naprawdę śliczna! Podziwiam bo dla mnie frywolitka to kompletna czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakładeczka i bardzo fajne kolorki. Kochajmy się dalej:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piekności :)
    podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zakładka. Bardzo mi się podoba frywolitka, mam nawet pierwsze próby za sobą. jednak brak czasu na doskonalenie i stoję w miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale się nie dziwię :) Jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładka. Dla mnie frywolitka to czarna magia wiec tym bardziej podziwiam frywolitkowe wytwory. Pozdrawiam 🌹

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też się kocham we frywolitkach, niestety bez wzajemności...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękna zakładka:-) Podoba mi się, muszę zerknąć na ten wzór;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki dobrane fantastycznie! Śliczna zakładka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna zakładka- podoba mi się i koloryt i wzór, a i wykonana jest pięknie, wiec nie jesteś już takim nowicjuszem;)
    fajnie że do nas dołączyłaś, myślę że nie będzie trudno, chodzi nam o wspólną zabawę i doskonalenie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolorowa zakładka 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna zakładka, misterne pikotki i piękny kolor dodają jej jeszcze większego uroku. Jest piękna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, jakież to cudeńko wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  17. I to o wiele ładniejsze niż to ze schematu

    OdpowiedzUsuń