Strony

poniedziałek, 18 września 2017

Ozdoby świąteczne przez cały rok 8/12

Ostatnio zrobiłam małe zakupy czółenkowo-kordonkowe, już z myślą o ozdobach świątecznych :)

Jak tylko przyszły niteczki i drewniane czółenka, to od razu miałam ochotę je przetestować :) Na pierwszy ogień poszedł kordonek w odcieniu pięknej butelkowej zieleni. Powstały 2 wianuszki :)
Większy, według wzoru Renulka,
A mniejszy to wariacja schematu z bloga Laury:
A tu oba razem:
Wianuszki zgłaszam do zabawy u Reni "Handmade świętuje cały rok". Mam niestety miesiąc poślizgu przez wakacje, dlatego u mnie to dopiero ósma odsłona. Ale liczę na to, że nadrobię, bo wrzesień mija i najwyższy czas przyśpieszyć ze świątecznymi ozdobami :)
Na koniec muszę się pochwalić niespodzianką, jaką dostałam od Tereski za wygrane candy z okazji 700 posta :)
700 postów! to dopiero wyczyn! Teresko, bardzo dziękuję!
Oto, co dostałąm od Tereski:
Mój kot i ja dziękujemy za wszystkie miłe słowa zostawione pod poprzednim wpisem 💙💚💝💛💜
Pozdrawiamy serdecznie !

30 komentarzy:

  1. Podziwiam talent do frywolitek. Piękne ozdoby :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu cudeńka! Pierwszy raz widzę frywolitkowe wianuszki i jestem nimi oczarowana.
    Pozdrawiam Cię Kasiu bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudne frywolitki... ja to bym chciała na szydełku się wreszcie nauczyć robić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale te frywolitkowe wianuszki sa śliczne, napatrzeć się na nie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wianuszek jest przecudny- frywolitka nieustająco mnie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zapomniałam - razem z Justynką wróciłyśmy do zabawy z frywolitką, może się przyłączysz?
      http://paperafterhours.blogspot.com/2017/09/kocham-frywolitke.html

      Usuń
  7. Jejku, jakie są śliczne. Frywolitka to dla mnie czarna magia. Twoje są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam frywolitki, ale ich nie umiem robić, wiec twoje podziwiam z całego serca.:) I nożyczki mi się podobają...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znajduję słów, żeby opisać mój zachwyt nad wianuszkami. Są genialne i te koraliki... Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ śliczne te wianuszki, cudny pomysł :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Przecudowne ozdoby! Wspaniałe wianuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeju, ojeju! Jestem zachwycona tymi wieńcami! majstersztyk, totalnie nie opatrzony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale misterne śliczności wyczarowałaś :) Podziwiam! I wiesz co, piękne te nożyczki sobie sprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego ja się jeszcze nie nauczyłam frywolitki??? Ja też chcę takie wianuszki!! Ten zielony kordonek z czerwonymi koralikami wygląda bosko. Śliczne są. Oba i każdy oddzielnie mi się podoba :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne te wianuszki :)
    Superwygrana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne. Tym bardzej, ze dla mnie frywolitki to czarna magia. Nie sposób znaleźć odpowiednie słowa uznania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianki są prześliczne! Łał!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wianuszki są przeurocze!!:) prawdziwy talent:0 gratuluję nagrody

    OdpowiedzUsuń