Strony

sobota, 2 września 2017

A Stitch in Time! [8]

Sierpień odszedł do przeszłości wraz z ciepłem i słońcem... Jakoś tak ponuro się zrobiło przez tą pogodę, ale żeby troszkę podkoloryzować świat, pokażę Wam postępy w haftowaniu mojego HAED-a  kolosa nad kolosami :D
Postępy nie za duże, ale są - to najważniejsze! A biorąc pod uwagę mój 2-tygodniowy urlop, jest to całkowicie usprawiedliwione :) Zresztą, powiem Wam w sekrecie, że w haftowaniu kolosów nie jest najważniejsze to, ile krzyżyków postawicie, ale najważniejsza jest systematyczność w ich stawianiu. Dlatego muszę powiedzieć, że jestem dumna z siebie, że w każdym miesiącu tych krzyżyków przybywało, mniej lub więcej :) Jeśli uda mi się tą systematyczność utrzymać, to jestem w stanie wyobrazić sobie finał tego haftu :))
Bo przykładem NIESYSTEMATYCZNOŚCI jest moja Odaliska. Dość powiedzieć, że zaczęłam ją w 2006 roku...
Wracając do ASiT, to zbliżam się do końca 3-ej strony wzoru i na chwilę obecną wygląda to tak:


Prawda, ze kolorowo? :) A po zdjęciu tamborka całość wygląda tak:
To żeby odgonić tą szarzyznę za oknem wrzucę jeszcze kilka dzisiejszych zdjęć z roślinkami z mojej działki :)
Już trochę jesiennie się zrobiło..

Hortensje pięknie się przebarwiają..




A na koniec tradycyjny kolaż z postępami w haftowaniu :) Niewielkie te postępy, ale mam nadzieję, że je widać :)
Pozdrawiam cieplutko :) Do wirtualnego zobaczenia niebawem!

21 komentarzy:

  1. Super, haft rośnie a to najważniejsze, pięknie kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas zachwyca mnie ten haft! Trzymam kciuki żebyś systematycznie stawiała krzyżyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kolorowo u Ciebie za sprawą tego haftu! Najważniejsze, że krzyżyków przybywa i że cały czas idziesz do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny haft!Moze sprobuj haftowac metoda parkowania. Jak sie wdrozyc to przyspieszasz i zadna pikseloza nie jest ci straszna. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam, trzeba dużo wytrwałości, zeby robić coś tak dużego i drobnego :)
    a komentarz powyżej to dla mnie czarna magia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, najważniejsze, że przybywa. Masz rację z tą systematycznością, mój kolos niestety znowu leży i czeka na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wciąż Cię podziwiam , bo dla mnie haft tej wielkości to coś, czego bym się nigdy nie podjęła.A hortensje przecudnej urody ! To moje ulubione kwiaty ogrodowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana masz cierpliwość anielska - podziwiam.
    Hortensje bajeczne, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, systematyczność w większych haftach, czy kolosach to naprawdę podstawa! A przybywa u Ciebie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szykuje się świetny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponieważ też wyszywam HAED-a, więc wiem, o czym piszesz i całkowicie się z tobą zgadzam - systematyczność ważniejsza niż ilość.:)Kibicuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za każdym razem nie mogę wyjść ze zdumienia, jak można ogarniać taką ilość kolorów. I mieć jeszcze z tego radochę :))) Ja bym umarła, gdyby mi przyszło wyszywać takie cudo. Bądź mocno systematyczna, a wkrótce będziesz się chwalić oprawionym haftem :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. trzymam kciuki bo będzie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten haft to szaleństwo, ale efekt będzie niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne hafty! O krzyżykach nie mam bladego pojęcia ;-) co nie przeszkadza mi zachwycać się nimi. Widywałam od dziecka różne "wyszywanki", ale współczesne wzory i realizacje to istne dzieła sztuki :-) Trudno mi sobie wyobrazić, ile pracy i godzin trzeba poświęcić na uzyskanie tylu odcieni, delikatnych przejśc między kolorami. Piękne!
    Dziękuję za wizytę u mnie i pozdrawiam :-)
    Ps. Takie żarty podszyte ironią to wyższy poziom abstrakcji dla niektórych ;-) Za to wskazują na niecodzienne poczucie humoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem Ci, że kawał roboty :) Pięknej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kibicuję i czekam na następną odsłonę:) Będzie piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  18. True, the systematicity in larger embroidery or colossus is really the basis! And it comes to you beautifully

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń
  19. Super postępy! Trzymam kciuki za ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń