Strony

wtorek, 19 września 2017

Raz, dwa, trzy, wybierasz Ty ...czyli JA :)

 A co mamy do wybrania we wrześniowym wyzwaniu w zabawie Inki?
1 - KOLOR
2 - DESEŃ
3 - MOTYW

A więc:
1. Wybierz KOLOR z poniższego obrazka i użyj go na swojej kartce świątecznej (czerwień, błękit, beż) za wyjątkiem białego:
 2. Wybierz DESEŃ (paski, kropki lub kratka jako wzór np papieru lub utworzony z...)
3. Wybierz MOTYW, który będzie dominował na kartce (czyli bałwan, kokarda, bombka, dzwonek, prezent, ostrokrzew)

JA WYBRAŁAM:
KOLOR   - niebieski plus czerwony,
DESEŃ    - paski plus kropki na kokardkach,
MOTYW - prezent, kokarda, bombka, a nawet ostrokrzew (listki)

A oto co wyszło :) Najpierw oczywiście hafcik :) Tym razem Rogaty wskoczył do prezentu :)
A oto i kartka:


Starałam się nadać jej trochę przestrzeni, choć słabo mi to jeszcze wychodzi. Kilka zdjęć pod kątem, żeby było widać te moje próby, z których mimo wszystko jestem zadowolona :) Jak na moje możliwości wyszło całkiem nieźle :P


 
Bardzo dziękuje za słowa uznania dla moich wianuszków :) Niesamowicie mnie dopingujecie!

26 komentarzy:

  1. kartka jest śliczna, ale rogaty jest zachwycający:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rogaty wygląda rewelacyjnie na tej cudnej karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka z dużą dawką radości i humoru.Bardzo podoba mi się. Hafcik piękny. Świetnie pradziłaś sobie z zadaniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo pracy włożyłaś w tę kartkę, a efekt jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło całkiem? wyszło pięknie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest prześliczna! Te bombki... No i hafcik wybrałaś cudny.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie kartka jest BOSKA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się motyw haftu ubrany w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka. Haft Rogatego w pudle z prezentami jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka wspaniała i spełnia wszelkie wymogi :) Napracowałaś się i wyszło Ci naprawdę cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka! I świetnie wyszła Ci ta przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna karteczka i pięknie dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ja mówiłam, że uwielbiam rogate motywy świąteczne? Nawet jak mówiłam, to się powtórzę. Uwielbiam wszelką rogaciznę w motywach świątecznych. Rewelacja! Świetną karteczkę stworzyłaś!!
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękną karteczkę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka jest prześliczna! Haftowane elementy zawsze dodają szczególnego charakteru kartce. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo efektowna karteczka z uroczym motywem wesołego zwierzaka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna kartka, uśmiechnięty renifer skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe, jaki fajniutki rogaty. Super karteczka 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. o jaaaaaaaa ale cudny hafcik:) śliczna karteczka z nim powstała!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja dopiero zwiedzam, bo wiesz, zliczam kartki do zestawienia :) Wskakujący rogaś chyba nie trafił ale za to Ty trafiłaś z tą kartką we wszystkie trudne wytyczne! i kartka "oddycha" :)

    OdpowiedzUsuń