Strony

sobota, 30 września 2017

Ozdoby świąteczne przez cały rok 9/12

Całkiem niedawno Ewa podzieliłą się na swoim blogu rozpiską na piękną śnieżynkę swojego projektu. Wzorek od razu przypadł mi do gustu i w tak zwanym "międzyczasie" usupłałam 5 gwiazdeczek, które dołączają do grona ozdób choinkowych supłanych przez mnie w ramach zabawy "Handmade świętuje cały rok" jako odsłona wrześniowa zabawy. Tym sposobem odrobiłam zaległości :)

Gwiazdeczki robiłam kupionym ostatnio kordonkiem Ariadna 30x4 i muszę powiedzieć, że jestem nim zachwycona! Tania, wydajna i bardzo mocna nitka, ani razu nie zerwała mi się podczas supłania, w przeciwieństwie np. do DMC Babylo. Ręcznie robione drewniane czółenka również sprawdzają się doskonale :)

Pikotków w gwiazdeczkach nie brakuje, więc wrzucam je również do ogłoszonego dziś przez Renię tematu w ramach cyklu "Kocham frywolitkę", którym są właśnie pikotki :) Pikotki we frywolitkach bardzo mi się podobają, ale jak mam je naciągać przy blokowaniu pracy to... trafia mnie wiecie co :D
I rzutem na taśmę, za namową Uli, niech polecą jeszcze na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam "Zrób sobie ozdobę choinkową" :)
A tu naoczny dowód, że we wrześniu powstały 3 różne ozdoby choinkowe :) O wianuszkach pisałam TU

A na koniec muszę pochwalić się jeszcze prezentem urodzinowym :) 
Długo wyczekana, ale wreszcie mam! Ciekawe, czy się zaprzyjaźnimy :)

Miłego wieczoru :)

29 komentarzy:

  1. Piękne śnieżynki :) możesz je zgłosić jak chcesz w wyzwaniu KTM https://klub-tworczych-mam.blogspot.de/2017/09/zrob-sobie-ozdobe-choinkowa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tymi śnieżynkami! Są zjawiskowe!
    Wszystkiego najlepszego :) Rewelacyjny prezent otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam frywolitkowe śnieżynki. Skradły moje serducho już dawno temu. Twoje są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne śnieżynki :) Ja ze swoją maszyną od paru lat próbuję się zaprzyjaźnić. Zawsze mi na to czasu brakuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna podziwu i uznania dla wyjątkowych śnieżynek!!! Cudo!!! Przy okazji dziękuję za udział w mojej zabawie i zapraszam wkrótce na ogłoszenie wyników:). Pozdrawiam i życzę Ci pięknej niedzieli:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka!! Misternie zrobione. Ja też chcę tak umieć !!

    OdpowiedzUsuń
  7. zacznę od śnieżynek:)
    są piękne i też mam zapisany wzór, może w tym miesiącu w końcu sie uda coś wysupłać :)
    z tej firmy mam overlock, na pewno sie zaprzyjaźnicie i powstaną cudeńka:)
    ale te czółenka koriły mnie już od dawna- chyba zamówię u Mikołaja ;D
    Dziękuję za udział w obu zabawach i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieżynki są cudowne:) Na pewno pięknie przyozdobią choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałości :)
    zasiadaj do maszyny byle szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, śnieżynki przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zgłoszenie do zabawy na blogu KTM,ale pamiętaj o tym, że żeby zadanie zostało zaliczone trzeba zrobić trzy różniące się od siebie ozdoby choinkowe (np.kolorem).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne są te śnieżynki, szkoda że ja nie umiem frywolitki...

    OdpowiedzUsuń
  13. są śliczne , maszyna wypasiona

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prezent :) To teraz czekamy na efekty współpracy z nową "pomocnicą" :) Co do prostowania pikotek, też nie lubię, ale dobrze sprawdza się do tego złamane szydełko (bez haczyka). Po usztywnieniu pracy, prostuję jeszcze wilgotne pikotki, wkładając szydełko w każdy z nich do lekkiego oporu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też kocham frywolitkę,ale jest to miłość czysto platoniczna. Całe szczęście, że mogę ją pooglądać w tak luksusowym wydaniu,jak u Ciebie.
    Maszyna do szycia to super przyjaciółka i zawsze ma czas.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojjj!! Też bym chciała tak umieć machnąć w międzyczasie takie śliczności!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to się dzieje. Same piękności pokazujesz, a pięć śnieżynek machnąć w "międzyczasie" to na prawdę niezły rezultat :-) Śliczne są, przepiękne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu najlepszego z okazji 18 urodzin!!! Życzę Ci zdrowia i miłości i przede wszystkim dużo wolnego czasu. Żebyś nie musiała "kraść" wolnych chwil na to, co kochasz, żebyś nie musiała wybierać co teraz? Haft? frywolitka? działka za miastem? czy może nowa przyjaźń z maszyną? Doby z gumy Ci życzę Kochana! Żyj nam 100 lat i dalej twórz te swoje cudeńka.
    Te śnieżynki są oszałamiające!!! Buziaki Małgosia :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Co tu dużo mówić ,śnieżynki są cudne !!!
    Powodzenia w szyciu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne śnieżynki! :)
    Ja też kiedyś dostałam maszynę na urodziny. Życzę Ci, żebyś się z nią zaprzyjaźniła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe, delikatne, cudowne śnieżynki :)
    Moja urodzinowa maszyna póki co leży i podchodzimy do siebie jak kot do jeża. Ale! Tobie życzę udanej znajomości i współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudnej urody śnieżynki :)
    Kocham frywolitkę , ale bez wzajemności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne śnieżynki. Będą pięknie zdobić choinkę. Też kupiłam nową maszynę do szycia.
    Poprzednia się zepsuła.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile pięknych śnieżynek!!! Powodzenia w szyciu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne śnieżynki.
    Z maszynką na pewno zaprzyjaźnicie się, życzę długich lat przyjaźni :))
    Ja z moim łucznikiem przyjaźnię się już 32 lata i mimo, że mniej szyję, to nadal trzymamy się razem. :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne śnieżynki i cudne wianuszki! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń