Strony

środa, 6 września 2017

Rogaty w doniczce :)

Dziś szybciutki post, bo za chwilę wychodzę do szkoły syna na zebranie :) Dziś mija termin linkowania w sierpniowym wyzwaniu u Inki, a ja przez ten urlop i zamieszanie z początkiem szkoły zupełnie o tym zapomniałam!
Tematem wyzwania była doniczka z...
No właśnie, większość z Was podeszła tradycyjnie do tmatu wsadzając w doniczkę choinkę lub poisencję :)
A ja postanowiłam przekornie wsadzić tam Rogatego :D
Wczoraj powstał szybki hafcik:

A dzisiaj równie szybka kartka:

Zmykam, bo zebranie o 17:30!
*** EDIT ***
Popatrzyłam jeszcze raz na Rogatego i pomyślałam, że dorobię mu nosek :) Niewielka zmiana, ale jakby przystojniejszy się zrobił, prawda? :D

23 komentarze:

  1. Rogaty wygląda rewelacyjnie w tej doniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł:)
    Dla mnie nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta kartka, reniferek bardzo sympatyczny :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł miałaś pierwszorzedny! Kartka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rogaty w doniczce - fantastyczny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, ha i bardzo fajnie, że poszłaś na przekór, bo ten rogaty w doniczce super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta karteczka, jaka pozytywna i urocza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo radosna karteczka :)
    Dochodze do wniosku że ze świetami jestem daleko w tyle ;) Chyba czas brać się do roboty hihi
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda to fakt:) Do twarzy mu z tym nosem :)
    Wyjątkowo pozytywny gościu.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Rogaty z noskiem wygląda super. Bardzo fajna kartka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny jest ten Twój rogaś w doniczce! Zdecydowanie z noskiem wygląda lepiej! No i na dodatek cały w zieleni i czerwieni, jak na BN przystało!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentuje w tej doniczce nasz rogaty. Z tym noskiem to strzał w dziesiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wymyśliłaś :) Rogatemu chyba podoba się w tej doniczce :)

    OdpowiedzUsuń