Strony

sobota, 11 listopada 2017

Golden Kite "Odalisque" [79] i UFOK-owe podsumowanie października :)

Miniony tydzień miałam wyjęty z życia przez pracę :( Jak to dobrze, że są święta i weekendy :)
Dziś pozwoliłam sobie na błogie lenistwo i  wreszcie trochę odpoczęłam. Na chwilę wyszło słoneczko i wykorzystałem to robiąc zdjęcia postępów w mojej Odalisce, bo w końcu - z wielkim mozołem - skończyłam kolejną stronę wzoru :)
To już 79 strona! Idzie ciężko, może dlatego, że chyba już nieco straciłam serce do tego wzoru...
Cóż, to naturalne, że przez tyle lat gust się człowiekowi zmienia, prawda? :)
Jednak, gdy patrzę ile pracy włożyłam w ten haft, to zwyczajnie nie mogę odpuścić i zawzięłam się, żeby go skończyć :) Teraz, to już nawet mogę sobie wyobrazić finał! :D Tylko muszę konsekwentnie stawiać krzyżyki.
Bo niestety, ostatnio odpuściłam... Ostatnia notka o Odalisce była w lipcu TUTAJ i od tego czasu leżała nietknięta aż do października. Stanowczo za długo! Teraz mam nadzieję, że tak długich przerw nie będzie i co miesiąc będę prezentować postępy, aż do finału :) Mam nadzieję! A jak będzie  - jak zwykle pokaże życie :)
Dość dywagacji, teraz prezentacja :)






Zbliżenie na haftowany fragment:



I kolaż z postępami:
 UFOK-a wyszywam w ramach zabawy u Kasi "Ufokowy rok 2":
Życzcie mi wytrwałości :) Dziękuję, że jesteście i wspieracie mnie dobrym słowem :) Buziaki 💕💕💕

23 komentarze:

  1. Trzymam kciuki! Pięknie przybywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz, robi wrażenie :) Już niedługo koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam samozaparcie.Do końca chyba już niedaleko. Dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo przybyło! Trzymam mocno kciuki za szybki finał. Niezmiennie jestem zachwycona tym haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widać finał:):) Piękny jest ten haft, ogrom pracy w niego włożyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robi wrażenie! Czekam na finał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, niezwykły, urzekający haft. Bardzo bym chciała, żeby Ci wzór przestał sie podobać. W razie czego służę swoim adresem.:)
    A tak na serio kończ to cudo, cierpliwości naszej oszczędż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci idzie, więc się nie poddawaj, a niedługo go skończysz:-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię za ten obraz, jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie odpuszczaj.wieczory długie, chociaż raz w tygodniu jeden dla Odaliski.Do lata będzie koniec ;)
    Sama mam na oku taki jeden wzór co to ma 700x866 krzyżyków. Szalenie podoba mi się ale obawiam się właśnie tych kilkunastu lat wyszywania bo i prawie 100 kolorów mieszanych w nim.
    Czekan na relację z tego haftu w następnym miesiącu.
    Pozdrawiam

















    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to kosmos, nawet bez UFO;-) ale wygląda przepięknie wiec trzymam mocno kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za wytrwałość. Końcówka najgorsza ale radość z ukończenia to będzie wspaniała nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej chyba kibicuję temu Twojemu haftowi i nie mogę się doczekać, kiedy go skończysz. I serce mi krwawi, jak go porzucasz na rzecz innych cudownych prac. Nie mogłabyś się tak przez miesiąc albo dwa nie rozdrabniać, tylko spiąć pośladki, przysiąść i go w końcu skończyć? Piękny będzie, zobaczysz. Będzie Pani zadowolona, jak Pani skończy.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, nie ma co się poddawać, jak już taki kawał roboty wykonałaś! Jestem zachwycona jak inni, więc haftuj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne. Jak malowany a nie haftowany. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet sobie nie wyobrażam ile musiałaś czasu poświęcić na zrobienie tego arcydzieła

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jestem wielką fanką tego wzoru! Jest piękny, więc skończ go dla mnie ;) Widziałam niedawno go na żywo, ale chyba jakiś mniejszy wariant, ale i tak pomyślałam od razu o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited. Thank you…
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam i trzymam kciuki za kolejne xxx. Szacuneczek za wytrwałość.Jest przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Ci wytrwałości.
    Odaliska już prezentuje się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, że dasz radę. Powstanie cudeńko. Juz jest śliczny 😃

    OdpowiedzUsuń