Strony

sobota, 8 września 2018

Hafty i przysłowia # 9 oraz imieniny września :)

Przez zamieszanie w życiu zawodowym nie miałam czasu pokazać jaki hafcik przygotowałam na sierpniowy odcinek zabawy "Hafty i przysłowia" u Splocika.  Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo dziś mogę od razu pokazać zagospodarowany hafcik :))
Ale po kolei:
Splocik zadała na sierpień takie przysłowia:

1. Sierpień pogodny jest dla winogron wygodny.

2. Dużo grzybów sierpniowych, dużo zawiei śniegowych.

Jak widać poniżej wybrałam przysłowie nr 2 :) W sierpniu wcale nie było grzybów ze względu na suszę, więc mam nadzieję, że żadnych zawiei śniegowych też nie będzie, bo ja zimy nie lubię, a szczególnie porannego odśnieżania samochodu :)) U mnie muchomorki z serduszkowym przesłaniem i koniczynką na szczęście - ot, jak życie słodko-gorzkie ;) To fragment wzoru UB Design.

Obowiązkowym ściegiem dodatkowym był ścieg krzyżowany. U mnie wąski ścieg zakopiański z prawej strony haftu:)

Przez chwilę nie bardzo wiedziałam, co zrobić z tym hafcikiem, aż przypomniałam sobie, że Hanulek z okazji imienin września prosiła o zrobienie kartki na powitanie jesieni :) W pierwszej chwili dopadły mnie wątpliwości, bo kolorystyka hafciku nie kojarzyła mi się z barwami jesieni, ale postanowiłam spróbować coś wykombinować i oto co wyszło:
Chyba nie najgorzej? W każdym razie, mnie się bardzo podoba :)


Pięknej, złotej jesieni życzę sobie i Wam :) Buziaki!

19 komentarzy:

  1. Ależ piękne muchomorki! Po prostu cudne! Karteczka też Ci pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i Ty się pytasz czy nie najgorzej? Super karteczka jak dla mnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam hafcik super, a na kartce prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne grzybki 🍄🍄🍄🍄

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny haft i śliczna kartka wyszła:)
    też mam nadzieję, ze zima myknie szybko i znowu będzie cieplutko:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie połączyłaś jedną i drugą zabawę :) A hafcik idealnie wpasował się w kolory kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne w końcu to czas oczekiwania na piękne okazy w lesie.
    U ciebie są energetyczne, choć pewnie Hihi nie tak zdrowe jak rydze
    Cudna kartka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik i wspaniale zagospodarowany. :)
    Nawłoć tworzy piękne tło dla jesiennej kartki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszła kartka, klimat jesienny zachowany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne muchomory, mam nadzieję, że w tym roku będą jednak grzyby. Bardzo lubię je zbierać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny czerwony muchomorek w super oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie zagospodarowałaś haft. Karteczka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Przepięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie zagospodarowałaś "grzybowe" haftowanki.

    OdpowiedzUsuń