Strony

sobota, 29 września 2018

Kilka zabaw naraz... :)

...czyli koniec miesiąca znów dopinguje :DD

To zaczynamy od wyzwania na Rogatym :)
Do liftu wybrałam kartkę Ani Iwańskiej :) Chyba wiadomo dlaczego ;)) No przecież, haftowane kartki podobają mi się najbardziej :P Oto moja interpretacja:
A poniżej dla porównania, czy lift mi wyszedł, kartka Ani:
Kolejna zabawa do zaliczenia to "Kartki przez cały rok" Prowadzona właśnie przez Anię Iwańską. We wrześniu znów mieliśmy bingo:
Do wytycznych pasowała mi wcześniej pokazywana kartka bo mamy tu niebieski - kwadrat - warstwy - stempel i  tusz vel brokat (żelopisem brokatowym "pokolorowałam" stempel), a skoro Ania nie ma nic przeciwko łączeniu zabaw, to kartkę tę zgłaszam również na jej zabawę.
Jednak nie chciałam całkowicie pójść na łatwiznę, więc zrobiłam jeszcze kartkę wielkanocną. Tu mamy polne kwiaty na papierach, kwadrat i warstwy.

I obie razem:
I jeszcze zabawa "Choinka 2018" u XGalaktyki :) Tu udało mi się "umęczyć" dwie gwiazdki, które potrzebne mi będą do stworzenia zawieszek z hafcikami Veronique Enginger. W zasadzie przed chwilą skończyłam haftowanie, stąd takie ponure nocne zdjęcie.
Hafciki zgłaszam do zabawy razem z wykonanymi w tym miesiącu kartkami o tematyce bożonarodzeniowej:
Cieszę się, że tyle udało się zrobić. Do nadrobienia pozostały mi jeszcze zabawy frywolitkowe :)
Do napisania :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne są Twoje kartki. Zawsze dopracowane, starannie oprawione. Dla mnie duża inspiracja 😀. Gratuluję pomysłów 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kartki! Zwłaszcza ta z niebieskimi gwiazdkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, piękne prace! Ale karteczka z kurczaczkiem moim zdaniem jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze cieszę się bardzo że do liftu wybrałaś moją kartkę i taka piękną swoją wersję stworzyłaś. W tych niebieskościach bardzo mi sie te gwiazdki podobają. Hafcik z kurczakiem jest uroczy i cudna kartka powstała. Jednak ja zdani a nie zmienię, kartki z haftem maja swój niepowtarzalny urok.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń