Strony

poniedziałek, 10 września 2018

Hand Made świętuje z małą Mi - podsumowanie sierpnia :)

Najwyższy czas pożegnać sierpień na blogu, a zwykłam to robić podsumowując zabawy u Reni :) To nic, że nie zdążyłam do żabki, ważne przecież, że sama dla siebie wyzwanie zaliczyłam :)
Na zabawę "Hand Made świętuje" zrobiłam jak zwykle frywolitkowe gatki na bombkę :) Wzór głównego motywu pochodzi z książki "Occhi Schiffchenspitze Frivolite" - M Langwieser, T Scharowej.
Średnica bombki 80 mm, a nitka jak zwykle - Ariadna 30tex x 4.


A teraz zabawa z Małą Mi, czyli podsumowanie realizacji postanowień w sierpniu:
  1. Publikować posty na blogu nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu.  => Jestem bardzo zadowolona, że to postanowienie udaje mi się konsekwentnie realizować od początku roku :)
  2. Systematycznie co miesiąc stawiać krzyżyki w ASiT.  => Zrealizowane!
  3. Skończyć haftowanie Odalisque.  => W sierpniu zabrakło czasu na Odaliskę, ale będę się starać ją skończyć w tym roku :)
  4. Wyhaftować przynajmniej 1 wzór z prezentów otrzymanych od Mikołaja :)  => Wszystko naszykowane i we wrześniu jak nic postawię pierwsze krzyżyki :) Dodatkową motywacją jest to, że... zakupiłam kolejny wzór :DDD Tym razem "La Reine des Fées" od Nimue :)
  5. Wyhaftować 10 kwadracików kołderkowych lub celinek. => Sierpień był bardzo krótkim miesiącem ze względu na urlop i na kwadraciki zabrakło czasu ;)
  6. Wytrwać w zabawach blogowych, do których się zapisałam :)   => Udało się i jestem z tego powodu mega zadowolona biorąc pod uwagę okoliczności, o których napisałam w poprzednim punkcie :)
  7. Spróbować Needlepointa, bo to technika, którą od dawna skrycie podziwiam np. u Tereni, a ostatnio u    Uli :)  => No niestety, znów nic z tego.. :D
  8. Dalej oswajać swoją maszynę do szycia i opublikować w tym roku przynajmniej 2 posty z uszytkami mojego autorstwa :D   => Punkt ten wykreślony = minimum zrealizowane :)
  9. Odświeżyć szatę bloga, a przede wszystkim stworzyć zakładkę z galerią  moich prac. Niestety jestem kiepska w poruszaniu się po blogspocie od  środka, ale muszę się w końcu nauczyć :) Ileż można prosić dzieci o  pomoc :P   => Cóż... Czasu brak, a jak już jest to chyba wolę haftować :P
  10. Bardziej polubić się ze swoim kontem na Instagramie i Facebooku  i na bieżąco pokazywać tam co się u mnie aktualnie dzieje. Zauważyłam,  że większość blogerek częściej jest aktywna w mediach społecznościowych  (przecież to szybciej!), u mnie jest odwrotnie.  Cóż, jestem z pokolenia  BC :)   => Teraz, gdy doszły mi nowe obowiązki zawodowe i czas na hobby jeszcze bardziej się skurczył, muszę się chyba pogodzić z faktem, że z mediami społecznościowymi się nie polubię, choć pewnie czasem wrzucę jakieś zdjątko :DD Niestety za dużo czasu to zżera i nic by mi już na haftowanie nie zostało :P
  11. Pojechać do Łodzi na wystawę "Inspirujemy kolorem"  - No, wybieram się :) Żeby mieć dodatkową motywację posłałam tam moją malutką pracę :P
  12. Pojechać na Warsztaty Twórczo Zakręcone w Ustroniu - choć to raczej marzenie, niż plan :)   Wszystko wskazuje na to, że ze względów organizacyjnych i finansowych raczej będę musiała odpuścić :)
To tyle :) Dziękuję moim przemiłym gościom za odwiedziny, doping, pochwały i motywację :) 💗💗💗

9 komentarzy:

  1. Kasia, Ty wiesz że ja jestem zauroczona Twoją frywolitką! Cudo cudo cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no podziwiam, bo ja zawaliłam na całej linii a Ty dałaś sobie świetnie radę:)
    Gatki cudne- jednak frywolitka ma wielka moc, podziwiać ja mogę bez końca:)
    Dziękuję za kolejny miesiąc zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne gacie wyszykowałaś. Tę niteczkę Ariadny uwielbiam a na bombkach prezentuje się znakomicie :-) Brawo TY :-) za szczegóły i za całokształt :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie martw się, ja usunęłam IG i FB, bo wolę blogowanie. Tu jest bardziej miło.
    Człek ma tylko kilka chwil i nie ogarnie wszystkiego, trzeba wybrać, to, co się kocha!
    A podsumowanie (jak każde) czytam i podziwiam. Idziesz do przodu i to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam wszelkie prace frywolitkowe, ja sama nie mam do nich ręki ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombka zachwyca, jest fantastyczna. <3 Brawo, bo wiele osiągnęłaś. :) Ja tam z Facebookiem się już chyba nigdy nie polubię, ale przecież nie muszę. Mniej social media więcej czasu na pasje. :) Pozdrawiam serdecznie, wspaniałego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń