Strony

czwartek, 6 września 2018

Liftowanie na Rogatym - sierpień :)

W ostatniej chwili, ale ostatnio za dużo się dzieje w moim życiu rzeczy odciągających mnie od rękodzieła..
Z ostatnich rewelacji na polu zawodowym, finalizuję awans na kierownicze stanowisko :) Nie wiem, czy sobie gratulować, czy współczuć, bo czasu na hobby coraz mniej, a stresu jeszcze więcej w i tak już stresującej pracy, bo odpowiedzialność o niebo większa...

Z kartek zaproponowanych przez Inkę w sierpniu podjęłam się liftu kartki Majki MakaArt. Wyszło tak:

Jednak warstwy to nie moja bajka :D

A poniżej mistrzowski oryginał :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszła Ci ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. Oczywiście bardzo serdecznie gratuluję awansu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło , ale my hafciarki lubimy na płasko .. doskonale Cie rozumiem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się warstwowe kartki, ale jakoś mi z nimi nie po drodze ;) Twoja kartka wyszła świetnie :) Gratuluję awansu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszła ta karteczka. Gratuluję awansu i życzę dalszych sukcesów w pracy zawodowej :-) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję awansu, a karteczka wyszła Ci świetnie.
    Ja też jednak wolę na płasko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja kartka jest piękna, nie bądź dla siebie zbyt surowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie gratuluje! bo jak to tak, ze mniej czasu na krzyzyki?! czyli mniej pieknych prac na blogu?!

    zartuje oczywiscie!

    super jelonek :) ja jeszcze raczkuje w kartkowaniu, ale warstwowe (nieprzesadzone) kartki lubie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam, że krytykuję, ale ten "mistrzowski Oryginał" jakos tak nie bardzo mi sie podoba. Wszystkiego tak napchane do bólu ;kolorystycznie jest ładna.
    Twoja jest o niebo i rok świetlny lepsza. Przemyslana i spójna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udany lift. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twój lift :)

    OdpowiedzUsuń