Strony

środa, 26 września 2018

Wrześniowa kartka wg mapki

Głupio tak ciągle narzekać na brak czasu, ale uwierzcie mi, łatwo nie jest... Za niczym nie mogę nadążyć :P
Pocieszam się jednak, że to tylko przejściowy okres i wszystko się jakoś ułoży ;)
W weekend wyhaftowałam małego skrzacika, a wczoraj udało mi się ubrać go w papierki wg mapki przygotowanej przez Ulę jako wytyczna na wrzesień w jej kartkowej zabawie :)
Oto moja kartka:
Ten uroczy skrzacik został znaleziony na Pintereście i wyhaftowany przeze mnie na Luganie 25 ct co 2 nitki płótna mulinami dobieranymi samodzielnie z resztkowego wora.

Poisencja wycięta nożyczkami wg szablonu znalezionego na blogu PAPIEROWA MANIA, a "rurki" zrobione z tektury falistej. Jak widzicie moje kartki są bardzo amatorskie, ale tak już będzie, bo jakoś nie czuję tego scrapbookingu i w narzędzia i materiały do tworzenia kartek nie zamierzam inwestować :P Oczywiście chciałabym posiadać maszynę i wykrojniki, ale jak pomyślę ile to kosztuje, to od razu mi przechodzi i myślę sobie, że takie "chałupnicze" kartki podobają mi się bardziej :DD
I mapka, wg której powstała:
Troszkę resztek wymiecionych, więc zgłaszam też do Moniki ;)

21 komentarzy:

  1. Słodki ten skrzacik :) Co do 'chałupniczej kartki", moim zdaniem nie odbiega od tych, w których użyto scrapek. Bez scrapowych przydasi typu maszynka, czy wykrojniki też można stworzyć piękne prace i Twoja taka jest :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka wyszła super :). Tego kawalera mam w planach :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka. Już zerkam jak zrobić taką poinsecję (wyszła Ci idealnie, aż się zdziwiłam, że można taką zrobić bez wykrojników).

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzacik jest przeuroczy i pięknie go ubrałaś w papierki.
    Taka kartka z hafcikiem ma dla mnie szczególną wartość ze względu na wkład pracy i każda jest niepowtarzalna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze wielkie dzięki za link do poinsecji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodki skrzat, śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka wyszła przepięknie, skrzat uroczy i widać,że włożyłaś w nią sporo pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, niepowtarzalna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny ten skrzacik :D Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszesz że chalupnicze hmm moim zdaniem kartka jest świetna i tak trzymaj bo nic tu ani dodać ani ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz że chalupnicze hmm moim zdaniem kartka jest świetna i tak trzymaj bo nic tu ani dodać ani ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale nie wygląda na amatorską! Śliczna jest.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje "chałupnicze" kartki zawsze wychodzą super! Ta dzisiejsza też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki chalupniczej metodzie Twoje kartki są niepodobna do innych ,ale bardzo urodziwe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy skrzat, pięknie wyhaftowany. :) Kartka jest świetna, bardzo nastrojowa. Pozdrawiam i życzę, by czasu było więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki przystojniak - super karteczka! i wcale nie wyglada na amatorska!!! mam niektore gadzety jak maszynke i wykrojniki (kaprys :D ), ale jakos nie mam pomyslow na kartkowanie!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka jest przecudna , a skrzacik pięknie wkomponowany w całość. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki śmieszny elfik :)
    Karteczka super...pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejciu!!!! Cudna karteczka! Ja też nie mam maszynki i wykrojników ;)

    OdpowiedzUsuń