Strony

poniedziałek, 2 października 2017

A Stitch in Time! [9]

Kolejny miesiąc rozpoczynam od sprawozdania z postępów nad ASiT :)
Znów coś przybyło i jestem z tego bardzo dumna, bo to oznacza, że przez 9 miesięcy mój kolos nie trafił jeszcze do szuflady :) A to już wielki sukces!
Niestety przybyło niewiele, bo same widzicie, że oprócz ASiT dużo się u mnie na blogu dzieje :)
Cóż, po prostu nie umiem skupić się tylko na jednej rzeczy... Za nudno bym miała :)
Wracając do ASiT, to rozpoczęłam 4-tą stronę wzoru, a co przybyło widać mniej więcej na tamborku :)
Kolorki w hafcie są obłędne i pasują do każdej pory roku :) W jesiennej odsłonie też mi się bardzo podobają :)

A wrzesień to wrzosy i dojrzewające owoce :)

Większy fragment po zdjęciu tamborka:
I widok na aktualną całość:
Jeśli kiedyś uda mi się skończyć ten wzór, to naprawdę będzie cudo :)))
A na koniec jeszcze widok poczynionych postępów:
Na koniec zaproszę Was jeszcze na blog Krysi, gdzie trwa zabawa fotograficzna z udziałem naszych kocich pupili :) Można głosować na najpiękniejszego jesiennego kota TUTAJ. Mój Szeruś też bierze udział w konkursie :)
 Tym wesołym akcentem życzę Wam dobrego tygodnia :)

29 komentarzy:

  1. Te kolory są OBŁĘDNE! Piękne, cudo będzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. haft będzie MEGA!
    ale kocurek jest rozbrajający na tym zdjęciu, mam banana od ucha do ucha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jakimś cudem uda Ci się Nie schować go do szuflady to będzie nieziemski. Fajny ten system comiesięcznych relacji, zawsze krzyżyk po krzyzyku do celu. Czekam na następną relację.
    Ależ Ci się udało uchwycić tą paszczę , kot jest bezbłędny :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoją cierpliwość i ciekawi mnie bardzo efekt końcowy:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdą odsłoną jestem coraz bardziej zachwycona tym haftem! Będzie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft już teraz jest obłędny, a co będzie na koniec. Podziwiam za ogrom cierpliwości. Piękne zdjęcia w jesiennej odsłonie. Lecę zobaczyć co tam u zwierzaków :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje ten haft, tyle kolorów......Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe kolorki trzymam kciuki za finał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo się dzieje u Ciebie na blogu, to fakt! Pięknie dzieje!! Będzie cudny haft całkiem wkrótce :)) Wszystkie szuflady tylko pozamykaj i nawet nie myśl o odkładaniu tego haftu na potem! Kolory nieziemskie!!
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim hafcie cieszy i parę krzyżyków, wiem coś o tym.;) Zdjęcie kota niesamowite, można by pomyśleć, że to fotomontaż, on naprawdę się uśmiecha!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam! zapowiada się fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie prezentuje się twój gigant hafcik....wiesz co lęcę szybciutko do pracy nad swoim HAED-em normalnie dodałaś mi mobilizacji :D u mnie na razie 1 strona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chylę czoło i trzymam kciuki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ani się waż chować ten haft do szuflady! Kolory piękne, tematyka bliska mojemu sercu,ogrom pracy już włożony. Myślisz ,że po co ja tu zaglądam na Twojego bloga?
    Pozdrawiam
    Ps . I pomiziaj białe futerko na brzuszku ode mnie i powiedz,że życzę mu zwycięstwa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo już wyhaftowałaś Kasieńko, wspaniale Ci idzie. Jestem zachwycona żywymi kolorami, to będzie śliczny obraz.
    Twój kociak jest przesłodki!
    Dziękuję Ci za udział w moim candy i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam, podziwiam i powinnam to jeszcze tysiąc razy powtórzyć... szkoda, że ja tak nie potrafię choćby w małych 10%. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne kolory,miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory są świetne, w sam raz na te szarości jesieni, które u mnie panują...

    OdpowiedzUsuń
  20. będzie cudne dzieło pełne kolorów :) podziwiam i z przyjemnością będę podglądać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam Cię za ten haft - będzie cudny!
    Kotu możesz zmienić imię na Chesire ;)

    OdpowiedzUsuń