Strony

piątek, 6 października 2017

Clair de Lune / Nimue #2

Nie mogę narzekać na nudę, bo rozpoczętych prac mam całe mnóstwo, a w planach jeszcze więcej :D
W zależności od nastroju skaczę z jednego haftu na drugi :) Tym razem, przy okazji grzybobrania i krótkiej wyprawy do lasu, postanowiłam zrobić kilka zdjęć postępów w "Zakochanych elfach" od Nimue :) Ostatnio pokazywałam je TUTAJ.
A tak jest teraz:


Urzekły mnie te muchomorki :)
 Jak zwykle nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia wstawić na bloga, więc jeszcze kilka podobnych ujęć :)
Grzybów w lesie rzeczywiście zatrzęsienie, szkoda tylko, że większość to niejadalne :P

Ale, żeby nie było, że tylko trujące widziałam:
Na koniec muszę wyrazić serdeczne podziękowania za doping i wsparcie pod postem o ASiT :) Same wiecie, że nic tak nie nakręca do działania, jak miłe słowa pozostawione w komentarzach :) Serdecznie dziękuję!

17 komentarzy:

  1. I haft piękny, i to otoczenie...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochene elfy, powiadasz … hmmm … ja tam jeszcze ich nie widzę, ale za to widzę piękne kolory, misterne, idealne krzyżyki i cudne zdjęcia. Pięknie u Ciebie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten bajkowy wzór może być sfotografowany tylko w takiej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft w otoczeniu ślicznych muchomorków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft powstaje, a zdjęcia w przepięknej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, pięknie, pięknie przybywa iksików :)
    Muchomorki, jak malowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft,a zdjęcia WOW !!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sesja zdjęciowa! Jak w baśni lub we śnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mam ochotę iść na grzyby!! A nie chodzę, nie zbieram, bo nie zauważam, depczę, omijam, mając je tuż przed nosem. Super sesja zapowiadająca cudowny hafcik :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie :) Bardzo udana sesja zdjęciowa, bo las idealnie pasuje do tego obrazka :)

    OdpowiedzUsuń