Strony

niedziela, 8 października 2017

Podałam dalej [2]

Jeszcze we wrześniu wysłałam niespodzianki w ramach kontynuacji zabawy Podaj dalej - drugiej na moim blogu :) "Pałeczkę" przejęłam od Karoliny z bloga "Bawełniane niteczki", a upominek jaki od niej dostałam pokazywałam TU.
Ja miałam przyjemność przygotować niespodzianki dla dwóch fantastycznych dziewczyn :)
Agnieszka - Zafolkowana pochwaliła się już swoim prezentem TUTAJ. Cieszę się, że się podobał :)
Karteczka koniecznie musiała posiadać element folkowy :)

Ponadto, przygotowałam podstawkę pod kubek. Nie dziwcie się, że jest z letnim motywem, bo powstała jeszcze w sierpniu, ale niestety nie zdążyłam już wysłać niespodzianek przed wyjazdem na urlop.

Z moich rękoczynów podarowałam Agnieszce jeszcze frywolitkową zakładkę, którą pokazywałam już TU.
Do powyższych upominków dołączyłam jeszcze ramkę na zdjęcia, trochę przydasi, a całość paczki widać na poniższym zdjęciu:
Drugą obdarowaną przeze mnie osobą jest Basia z bloga Odkrywam na nowo. Paczuszka do Basi błądziła znacznie dłużej, ale w monitoringu przesyłek sprawdziłam, że dotarła już kilka dni temu, więc mam nadzieję, że nie popsułam Basi niespodzianki tym wpisem.
Zestaw upominków podobny :) Karteczka z haftem:
Podstawka pod kubek, tym razem w kwadratowej bazie z kawowym motywem.
I żeby nic nie odwracało uwagi od tego pięknego cytatu - zdjęcie solo :)
Oraz frywolitkowa zakładka, która powstała z niteczki Lizbeth w cudnym kolorze 124.

A poniżej reszta paczuszki:
Teraz wypatrujcie zabawy na blogach dziewczyn!

12 komentarzy:

  1. Piękne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe paczuszki. Te frywolitkowe zakładki... no cudo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dziękuję za wspaniałości i za przemyconą nutkę folkloru w kartce. Ciepło się robi na serduchu, gdy ma się świadomość że dostaje się rzecz specjalnie personalizowaną. U mnie w zabawie Podaj dalej już miejsca dawno zaklepane z czego cieszę się ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. paczuszka dotarła w ubiegłym tygodniu!! cudnie mnie zaskoczyłaś! tyle pięknych prezentów! podkładka, zakładka, ramka, i pozostałe cudowności!!
    dziękuję baaaardzo!!
    pozdrawiam ciepło :)
    ps. wpis u mnie jeszcze w tym tygodniu (obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna podkładka, tak z najlepszym przyjacielem kawa smakuje lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie wspaniałe prezenty nie mogą się nie podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, dlaczego ja tak późno blog założyłam i nie załapałam się na zapisy u Ciebie? Cudne "podaj dalej" wyprodukowałaś :))
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń