Strony

sobota, 28 października 2017

Clair de Lune / Nimue #3

Tak sobie ostatnio skaczę pomiędzy różnymi projektami starając się to tu, to tam postawić kilka krzyżyków, bo oczywiście chciałabym wszystko skończyć jak najszybciej:) Pozaczynanych prac mam jednak sporo, więc siłą rzeczy każda rośnie wolniej niż bym chciała :) Ale przynajmniej mi się nie nudzi :P
Dziś kolejna odsłona zakochanych elfów od Nimue. Ostatnio pokazywałam je TUTAJ. Oto co przybyło:
Jak widzicie pogoda u nas paskudna :) Zimno i mokro, ale taka pogoda sprzyja haftowaniu, więc nie ma co narzekać :) A haftuje się naprawdę bardzo przyjemnie!
Bardzo podoba mi się ten haft w jesiennej odsłonie, jednak szans na finał wśród kolorowych liści raczej nie ma ;)
Po zdjęciu tamborka haft prezentuje się tak:
Zakochanych elfów jeszcze nie widać, ale już nie mogę się doczekać, aż zaczną się wyłaniać :)
Mimo paskudnej pogody miłego weekendu Wam życzę :)

16 komentarzy:

  1. Niezmiennie jestem zauroczona tym haftem. I Twoim wykonaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten haft. Cudowne kolory jesieni:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałaś świetny pomysł z tą sesją w jesiennych kolorach. Idealnie pasują do tego wzoru. Zdjęcie jedno ładniejsze od drugiego.
    A Nimue niezmiennie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik na czasie, bo ci nawet piękny jesienny grzybek wyrósł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie mogę się doczekać elfików, ale najbardziej tego świerszcza na głowie! Do niego wciąż wzdycham :-)
    A zdjęcia na torze fantastyczne! Nawet deszcz może być atutem, kiedy ma się pomysł na zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo ciekawie, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhh jak ja się stęskniłam za Nimue :) Cieszę się, ż mogę pooglądać u Ciebie ten wzór. Ja sam wróciłam do rozpoczętego prawie dwa lata temu haftu, również Nimue :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty to wszystko ogarniasz. Tyle haftów i tyle przybywa. Uwielbiam ten wzór, więc czekam na kolejne postępy. Ta sesja w liściach idealnie się wpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak piszesz tu krzyżyk tam krzyżyk i skończysz wszystkie zaczęte hafty, ani się obejrzysz, a elfy będą się ściskać🌼

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy krzyżyk to krok do przodu :)
    Piękna jesienna sceneria :)

    OdpowiedzUsuń