Strony

wtorek, 31 października 2017

Ozdoby świąteczne przez cały rok 10/12

Znów na ostatnią chwilę wywiązuję się z wyzwania u Reni 'Hand made świętuje cały rok', w ramach którego systematycznie robię ozdoby świąteczne. Dzięki temu w moim pudełeczku jest już spora kupka ozdób choinkowych gotowych do zawieszenia na świątecznym drzewku, co niezmiernie mnie cieszy :) W październiku dużo się działo, więc zdążyłam  zrobić tylko 3 frywolitkowe śnieżynki. W tym miesiącu we frywolitkowych lekcjach z Justyną i Renią w ramach cyklu "Kocham frywolitkę" ćwiczymy pikotki, więc wybrałam wzorki z dużą ilością tych ozdobników :) Zdjęcia niestety nocne, ale w okresie jesienno-zimowym będą takie coraz częściej, bo jak wracam z pracy jest już zupełnie ciemno :(
Do odmierzania równych pikotków kupiłam sobie nawet specjalny znacznik, choć szczerze mówiąc muszę się pilnować, żeby go używać, bo dużo szybciej i wygodniej robi się pikotki "na oko" :D
W moich gwiazdeczkach jest ich całe mnóstwo :) Najmniejsza gwiazdka najbardziej mi się podoba, bo wyszła taka przestrzenna, choć nie podejmowałam się "układania" tych warstw pikotków :)
Wzór na najmniejszą i średnią gwiazdkę pochodzi z książki Lene Bjorn "24 snowflakes in Tatting", która jest naprawdę wartą posiadania pozycją :)
Wzór największej gwiazdki pochodzi z bloga "Milczenie nitek".
Moje śnieżynki zgłaszam na 'Hand made świętuje' - październik
Kocham frywolitkę - pikotki
 Zrób sobie ozdobę choinkową cz. 2 w Klubie Twórczych Mam



12 komentarzy:

  1. Przepiękne śnieżynki, wyjątkowe i pełne pikotek;)
    chyba jednak zamówię sobie książkę u Mikołaja;D
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje że jesteś z nami

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżynki są przecudne, takie misterne! Jestem zupełnie oczarowana tą techniką... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śnieżynki są słodkie :) Piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne śnieżynki! Coraz bardziej podoba mi się ta frywolitka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie ładne!
    A w dodatku tak sfotografowane,że zazdrość z posiadania takowych cudeniek dech zapiera. GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieziemskie!! Jestem nieustannie pod wielkim wrażeniem tych filigranowych, misternych cudeniek :)
    Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam frywolitkę, jednak uważam, że dla mnie jest zatrudna. Cudna praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous !!! That is one of my favorite Lene snowflakes!
    I like your own snowflake pattern. Your tatting is very crisp !
    Thanks for the link to Patricia's snowflake, too.

    OdpowiedzUsuń