Strony

środa, 23 maja 2018

Kartki przez cały rok - wyzwanie majowe :)

Usiadłam dzisiaj i wykończyłam pozostałe karteczki na zabawę u Ani Iwańskiej.W maju gościnną projektantką jest Sylwia Murzynowska, a oto jej wytyczne:
Kartkę okolicznościową już pokazywałam w poprzednim poście. Wytyczne - fiolet i kwiaty (u mnie 2w1 hi,hi :), bo kwiaty są fioletowe). Dla przypomnienia:
Kartka wielkanocna - wytyczne zajączek i kwiatki. U mnie haftowany zajączek z żonkilami na ścinkowej bazie.


I ostatnia karteczka bożonarodzeniowa wg wytycznych - renifer i śnieżynki. Renifer oczywiście jest haftowany, a śnieżynek też dostatek :)

Jeszcze kolaż dla Szefowej :)

11 komentarzy:

  1. Fantastyczne kartki! Bardzo podoba mi się ta ze ścinkowym tłem. Też muszę kiedyś taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie bardzo mi się podobają, śliczne są :D
    Ściskam, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, Kasiu!
    Zdjęcia w wiosennym słoneczku są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki, ja tez już produkuję świątecznie, ale nie nadaję się na wyzwania, bo nie zmieściłabym się w czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu wszystkie karteczki są śliczne, ja kocham haftowane kartki, a Ty jeszcze zawsze potrafisz te hafty piękne w te kartki wkomponować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki z hafcikami. Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kartki, szczególnie ta z reniferem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie haftowane karteczki. Zając z żonkilami jest przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te Twoje hafty , jak zawsze zresztą, perfekcyjne krzyżyki i świetne wzorki. A kartki z haftem to moje ulubione więc wielką radość mi nimi sprawiłaś. Faworytki brak bo wszystkie są rewelacyjne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń