Strony

wtorek, 1 maja 2018

Kwadracik kołderkowy #6 i "Wymiatanie resztek" - podsumowanie kwietnia :)

Ta kolorowa koparka była ostatnim "resztkowym" haftem wykonanym w kwietniu. Wbrew pozorom, na takie małe i proste hafciki najłatwiej mi znaleźć czas teraz, pomiędzy pracą i wyjazdami na działkę.

Ten hafcik to kolejny kwadracik zapasowy na "Kołderki za jeden uśmiech" :)
A poniżej miesięczne podsumowanie wyzwania "Wymiatanie resztek", czyli wszystkie hafciki, które wyhaftowałam dobierając muliny z "resztek":
Dość sporo prac powstało, a mój resztkowy worek waży..
Nie schudł za wiele od ostatniego ważenia TU, ale i tak dziękuje Monice za motywację :))
Korzystajcie z tego przepięknego weekendu, pozdrawiam serdecznie!

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjna koparka i świetne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te hafciki wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Waga jednak spada, a hafciki prześliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne hafciki powstały. Muszę chyba i ja zważyć moje resztki. U mnie też jakoś mało ich ubywa :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kopara :)
    Worek powolutku, ale jednak spada z wagi. Całkiem sporo tych "resztkowych" hafcików u Ciebie powstało :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne prace powstały z tych resztek muliny i widzę że na dużo jeszcze starczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :) musze też zabrać się za jakies maleństwa

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwadracik ekstra, a i prac powstało całkiem całkiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko super. A karteczki z resztek są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka, bardzo kolorowa i śliczna.

    OdpowiedzUsuń